Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Jammer dat de oppositie vergoedingen van politici verdacht maakt (https://forum.politics.be/showthread.php?t=239960)

4x10E6 4 augustus 2017 09:31

Jammer dat de oppositie vergoedingen van politici verdacht maakt

Vandaag werd bekend (DM) dat de minister-president van de Vlaamse regering naast zijn jaarwedde van twee honderd drie en vijftig duizend euro, daarbovenop maandelijks een schepenpensioentje van zeshonderd negen en tachtig euro netto incasseert. De woordvoerder van de minister president bevestigt dit bericht en betreurt dat de oppositie vergoedingen aan politici verdacht maakt.

.. schepen op rust ..

reservespeler 4 augustus 2017 09:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 8502321)
Vandaag werd bekend (DM) dat de minister-president van de Vlaamse regering naast zijn jaarwedde van twee honderd drie en vijftig duizend euro, ook een schepenpensioentje van zeshonderd negen en tachtig euro incasseert. De woordvoerder van de minister president bevestigt dit bericht en betreurt dat de oppositie vergoedingen aan politici verdacht maakt.

Hij maakt gebruik van de wetten die zijn voorgangers gemaakt hebben.
Persoonlijk zou ik het niet gedaan hebben.

4x10E6 4 augustus 2017 09:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8502324)

.. u bevestigt dus de aloude Vlaemsche wijsheid : de gelegenheid maakt dief .. (aangenomen dat u noch het mandaat van schepen, noch dat van minister-president ooit bekleedde) .. hoedanook ons baken in deze barre tijden, de man die ons de grote sprong voorwaarts laat maken, de man die de Vlaamse kust ontdekte, de man die in wie al onze hoop berust .. 'doet' het wel : graaien als de eerste de beste sos ..

Anna List 4 augustus 2017 10:02

voor ocharme 900 € per maand zo'n perceptie- en imagorisico willen lopen, serieus domme inschattingsfout v Geert ... mja, empathie is zijn sterkste kant niet echt.

4x10E6 4 augustus 2017 10:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8502335)
voor ocharme 900 € per maand zo'n perceptie- en imagorisico willen lopen, serieus domme inschattingsfout v Geert ... mja, empathie is zijn sterkste kant niet echt.

.. inschattingsfouten en verknipt empathisch vermogen komen niet alleen onze minister-president toe, merk ik .. ocharme 900 euro per maand, zei u ..

Sywen 4 augustus 2017 10:15

Citaat:

Ik zou al heel blij zijn met een 'ocharme 900 Euro per maand'.

Niet idereen heeft een paar miljoen op zijn bankrekening. er zijn er ook die de maand moeten doorkomen zonder iets over.

Pandareus 4 augustus 2017 10:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 8502321)
Vandaag werd bekend (DM) dat de minister-president van de Vlaamse regering naast zijn jaarwedde van twee honderd drie en vijftig duizend euro, daarbovenop maandelijks een schepenpensioentje van zeshonderd negen en tachtig euro netto incasseert. De woordvoerder van de minister president bevestigt dit bericht en betreurt dat de oppositie vergoedingen aan politici verdacht maakt.

.. schepen op rust ..

:lol: en het is een blokker die hem hier bij zijn pietje heeft gepakt.

Sukkelaar 4 augustus 2017 10:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8502324)

2

Sukkelaar 4 augustus 2017 11:00

Citaat:

Voor u Anna is blijkbaar € 900 per maand maar een peulschil. Voor vele anderen is dit een huishuur.

IJsboer 4 augustus 2017 11:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar (Bericht 8502357)
Voor u Anna is blijkbaar € 900 per maand maar een peulschil. Voor vele anderen is dit een huishuur.

Schoon huis, ik betaal 600 en ik vind mezelf rijk.

Vlad 4 augustus 2017 11:10

en te zeggen dat we als werknemers tot voor kort zelfs niet mochten bij verdienen als we op pensioen waren en die extremistische kaloot verdiende elke maand een kleine tienduizend euro bovenop z'n pensioen bij ...

Sukkelaar 4 augustus 2017 11:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 8502361)

Het hangt af waar het huis maar ook al een appartement gelegen is.

Sukkelaar 4 augustus 2017 11:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 8502361)

Het hangt af waar het huis maar ook al een appartement, gelegen is.

alberto 4 augustus 2017 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sywen (Bericht 8502340)
Ik zou al heel blij zijn met een 'ocharme 900 Euro per maand'.

Niet idereen heeft een paar miljoen op zijn bankrekening. er zijn er ook die de maand moeten doorkomen zonder iets over.

Dan zit je in een sector die te weinig betaald of je geeft teveel uit.

Vrijheideerst 4 augustus 2017 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8502346)
:lol: en het is een blokker die hem hier bij zijn pietje heeft gepakt.

Was het VB voor jou niet zoiets als rotte vis?

Intussen lijkt de PVDA uw partijtjes meer en meer bij hun pietjes te hebben.

Los van dit Kneusgetrol: ik zou als iK Geert was er afstand van nemen, maar dit vergelijken met Samusocial gaat er toch wat over.

Pandareus 4 augustus 2017 11:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 8502398)

Los van dit Kneusgetrol: ik zou als iK Geert was er afstand van nemen, maar dit vergelijken met Samusocial gaat er toch wat over.

Was ? Het blok IS rotte vis.
Maar ik heb er wel veel schadenfreude bij dat het net die smeerlappen zijn waar verschillende forumleden over beweren dat zij "normale" politici zijn die hier onze MP een kind in de rug hebben gemaakt.

4x10E6 4 augustus 2017 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 8502398)

.. niemand vergeleek Geerts Gegraai tot nu toe met Samusocial in deze draad, jij natuurlijk buiten beschouwing gelaten, draaien of keren hoe je wil : Geert graait ..

.. ..

Rahowa 4 augustus 2017 12:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alberto (Bericht 8502394)
Dan zit je in een sector die te weinig betaald of je geeft teveel uit.

Vanaf morgen stoppen alle poetsvrouwen,vuilnismannen,kappers in loondienst,chauffeurs,kassiersters,postbodes enz. met werken.HA JA DE SECTOR BETAALD TE WEINIG.

Xenophon 4 augustus 2017 12:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8502404)
Was ? Het blok IS rotte vis.
Maar ik heb er wel veel schadenfreude bij dat het net die smeerlappen zijn waar verschillende forumleden over beweren dat zij "normale" politici zijn die hier onze MP een kind in de rug hebben gemaakt.

- lol -

Tussen haakjes, een kind in de rug maken, wat is dat?

alberto 4 augustus 2017 12:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa (Bericht 8502426)
Vanaf morgen stoppen alle poetsvrouwen,vuilnismannen,kappers in loondienst,chauffeurs,kassiersters,postbodes enz. met werken.HA JA DE SECTOR BETAALD TE WEINIG.

Blijkbaar niet want ze blijven er werken, het moet zijn dat ze voldoende hebben, het zal het tweede dan zijn, de uitgaven zijn te hoog.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be