![]() |
Jammer dat de oppositie vergoedingen van politici verdacht maakt
Vandaag werd bekend (DM) dat de minister-president van de Vlaamse regering naast zijn jaarwedde van twee honderd drie en vijftig duizend euro, daarbovenop maandelijks een schepenpensioentje van zeshonderd negen en tachtig euro netto incasseert. De woordvoerder van de minister president bevestigt dit bericht en betreurt dat de oppositie vergoedingen aan politici verdacht maakt.
![]() .. schepen op rust .. |
Citaat:
Persoonlijk zou ik het niet gedaan hebben. |
Citaat:
|
voor ocharme 900 € per maand zo'n perceptie- en imagorisico willen lopen, serieus domme inschattingsfout v Geert ... mja, empathie is zijn sterkste kant niet echt.
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet idereen heeft een paar miljoen op zijn bankrekening. er zijn er ook die de maand moeten doorkomen zonder iets over. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en te zeggen dat we als werknemers tot voor kort zelfs niet mochten bij verdienen als we op pensioen waren en die extremistische kaloot verdiende elke maand een kleine tienduizend euro bovenop z'n pensioen bij ...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Intussen lijkt de PVDA uw partijtjes meer en meer bij hun pietjes te hebben. Los van dit Kneusgetrol: ik zou als iK Geert was er afstand van nemen, maar dit vergelijken met Samusocial gaat er toch wat over. |
Citaat:
Maar ik heb er wel veel schadenfreude bij dat het net die smeerlappen zijn waar verschillende forumleden over beweren dat zij "normale" politici zijn die hier onze MP een kind in de rug hebben gemaakt. |
Citaat:
![]() .. .. |
Citaat:
|
Citaat:
Tussen haakjes, een kind in de rug maken, wat is dat? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be