![]() |
Prins Laurent gehoorzaamt niet
Het was de laatste keer hebben de veranderaars de laatste keer voor het laatst gezegd. De allerlaatste frats van onze kapoen Laurent....:-)
Ben benieuwd wat de veranderaars nu weer gaan uitvinden. http://www.hln.be/hln/nl/1308/Prins-...het-spel.dhtml |
Wel, nu wordt het toch echt tijd dat de spanvijzen aan zijn koninklijke teelballen aangevezen worden tot het einde van de draad.
We zijn inderdaad benieuwd. Met die Chinezen zeg. En dan nog in zijn officiële werkkledij ... ![]() |
Citaat:
Hij kan dan zoveel "acte de présences" geven als hij zelf wil en waar hij zelf wil, zonder aan iemand toestemming te moeten vragen. |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20170807_03006610 Citaat:
|
Indien deze actie niet gesteund werd door de regering, is hij een brug te ver gegaan, heeft hij zijn vrij duidelijke afspraken geschonden en vind ik dus dat hij terecht zijn dotate verliest.
Waarom het ook telkens hij is die dit soort stunten uithaalt en niet zijn zuster, is me een raadsel, maargoed. Wat me ook stoort is het feit dat hij daar staat in zijn militair uniform. Dat geeft een vrij officieel gewicht aan de gelegenheid, en kan overkomen dat hij Belgie vertegenwoordigt in officiele capaciteit, terwijl dit voor hem een prive trip was. Klote voor zijn vrouw, die nu werk mag gaan zoeken om het gezin te onderhouden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er gaat niets gebeuren.
N-VA heeft haar momentje van verontwaardiging en Michel heeft zijn momentje van staatsmanschapperig pompier-premier. Iedereen tevreden. Laurent is een publicitaire goudmijn voor de N-VA. Elk kwartaal een schreeuwende krantenkop over de dotatie van Laurent - en als er geen actie wordt ondernemen blijft ze een zweem behouden van edgy anti-systeempartij ("de tsjeven, de PS en royalistische liberalen blokkeren alles") |
Citaat:
's Avond thuis komen van het werk en kunnen brullen: "Is 't eten nu nog nie gereed ?" |
Citaat:
Het zou pas nieuws geweest zijn Als hij wel eens gehoorzaamd had. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Laurent = Laurent. |
Citaat:
Net als werklozen die hun plichten niet nakomen moet men ook zijn uitkering schorsen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be