![]() |
Marianne Thyssen declareert zeven nieuwjaarsrecepties CD&V
Eurocommissarissen mogen onkosten opgeven.
Citaat:
graaien, graaien, graaien, graaien, .... |
Graag wil ik bij deze nog eens de aandacht vestigen op voormalig eurocommissaris Louis Michel, Belgisch minister van staat, Grootkruis Orde van Leopold II, Grootkruis in de Orde van de Poolster, Grootkruis in de Orde van de Infante Dom Henrique, Grootkruis in de Orde van Oranje Nassau, Grootkruis in de Orde van Isabella de Katholieke en Grootkruis in de Orde van de Dannebrog. Die was zo hard bezig met onkostennota's indienen en de bevolking waarschuwen niet naar Oostenrijk op verlof te gaan dat het hem niet was opgevallen dat er 229 amendementen onder zijn naam waren ingediend.
Nu weten we dus waarom het kon gebeuren dat zijn medewerker zonder zijn medeweten 229 amendementen indiende bij één wet. Michel was bezig met z'n onkostennota's. De gangster loopt nog vrij rond. Zijn zoon, hoerenloper Charles, leidt nu de stevigste belastingregering van België sinds WOII. Die zal ook wel een full time onkostennota-schrijver in dienst hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
en daarmee sneeuwt de draadopstarter zelf zijn eigen draad. Want het is wel interessant te weten hoe Marjanneke Thijssen het geld door vensters en deuren smijt, als de winst maar terecht komt in de tsjevenpartijkas. |
Ik moet niet vergeten binnen enkele maanden de onkosten voor verschijnen op nieuwjaarsreceptie(s) ook door te geven aan mijn werkgever....
We beginnen alvast het topje te zien van de ijsberg beste medeforummers...Overal waar we kijken in het politieke heelal zien we belastingsgeld in brand steken ........ |
Het moet toch enorm fijn zijn daar in de Europese instellingen: ganse dagen vreten, feesten, zuipen en hoogstwaarschijnlijk ook neuken en drugs a volonté op kosten van de Europese belastingbetaler.
|
Citaat:
|
Citaat:
Daar betalen we voor. |
Citaat:
|
Tja, hoe kan Marianne anders de eindjes aan elkaar knopen met amper 30.000€/maand :?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach, wat een schijnheiligheid ook alweer.
De zwarte economie in de belziek is goed voor ca 64 miljard Euro. Dat zijn jullie, ik, de buurman, ... |
Waarom al de heisa? Werknemers krijgen toch ook een tussenkomst van de werkgever in hun verplaatsingskosten?
|
Citaat:
|
Citaat:
Marjanneke is blijkbaar de enige eurocommissaris die onkosten aangeeft om naar nieuwjaarsrecepties van haar eigen partij in haar eigen land te gaan. Als gij dat op dezelfde voet zet als het opvragen van een wettelijk pensioen waarvoor je bijgedragen hebt, dan verschillen we grondig van mening, en kan de discussie besloten worden. We zullen zien of de fratsen van Marjanneke de tsjeven goed zullen doen volgend jaar in oktober en 't jaar daarna ergens in het voorjaar. |
Zeven nieuwjaarsrecepties? Sorry, ik vind het spijtig dat Marianne hiervoor onkostennota moet indienen. Eigenlijk verdient dit een apart loon, nu ze ook de taak als event-manager heeft opgenomen. Zou zo een 10.000 per maand volstaan? Wel met een portefeuille voor de events natuurlijk.
|
Citaat:
Tja. Ze heeft wel veel gereptiet. Maar als je de bedragen bekijkt per verplaatsing dan is ze werkelijk aan het schrapen voor de partijkas. Of is het omdat tjeven overal in een gratis bed kunnen overnachten? Maar als je eruitziet als een vlooienbak kan het wel een noot kosten. Ik heb andere kosten gezien. Drie dagen en nachten met een privé-luchttaxi in gezelschap van een lover-boy kan oplopen. Maar bon. Je kan dan toch zeggen dat het neuken hemels was. :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be