![]() |
ik zou hier graag een kort maar krachtig "boe!" ten berde brengen wat betreft de betreurend lage staat van de humor op dit forum. Het is niet dat ze hier niet proberen, vrijwel iedereen put zich hier uit in schertsen om de (al dan niet ideologische) tegenstander belachelijk te maken. Het naakte feit is dat dat soms hilarische, meestal zielige reacties oplevert die door de dichte mist waarin ze gelopen zijn de bal der humor volledig misslaan.
Een nutteloos topic, dit, maar ik werd het een beetje beu élke mislukte poging af te breken. [size=2]al de rest: ma kotsmos, gij bent ook helemaal niet grappig! [/size] |
Ge hebt gelijk.
|
Ik vind ook dat er hier allemaal zeveraars op dit forum zitten!
|
Citaat:
|
Indien we goed genoeg waren om met humor onzen boterham te verdienen, dan moesten we onzen nestel hier niet afdraaien op een forum voor een 'lezer' of twintig.
Langs de andere kant is twintig lezers meer dan waar sommige échte schrijvers ooit kunnen op bogen. :lol: |
Paulus de Boskabouter:
jezelf inclusief? ydde: Natuurlijk Bosdingens, maar ik amuseer mezelf zéér goed, en d'as méér dan sommigen ooit in hun leven bereiken! PS: Superstaaf vind ik wel een gròòt humorist. (Als ik, in de "Olchst" topic afhaak, zijn wij zijn verhalen kwijt, en dat zou ik byzonder jammer vinden!) Ik vraag nederig Vergiffenis aan de enkele anderen (ik ga niet opsommen hoor) die ik ook zéér goed vind, om slechts één naam te vermelden. Zelfs in het dierenrijk is de lachende hyena de primus interpares, als ge't mij vraagt, en Bos ... als onze spelletjes U niet zinnen, maak er U niet kwaad in, gewoon niet lezen! d'As een welgemeende raad van ydde. |
Als ik de keuze heb tussen zeveraars en zuurpruimen dan kies ik voor het eerste.
|
C'est le ridicule qui tue!
|
Boeeeee!
Doe zoals een koeeeeeee! Vrij en blij zoals zij op de koeien, kalveren en stierenwei. (Ydde kwam er immers ook bij...) :wink: |
Citaat:
Misschien eventjeuuuuus voorlichteuuuuuuu! Zondeuuuuuuur ** heet dat beestjeuuuuuuu niet stier................ :twisted: |
... Heu ... hum ... heu ... :oops: [size=2]Os![/size]
Ze vroegen in de kliniek "Vasectomie?" en ik had verstaan "Last van uw knie" |
Citaat:
Zoals het beroep van mijn vader: Duiker in Damascus. Maar ik had het verkeerd begrepen: hij lag met een druiper in 't Erasmus. |
Citaat:
|
Voor zeveraars én zuurpruimen kan je het best in de politiek gaan.
Koeien en kalveren zijn slimmer. Die blijven op hun eigen wei en herkauwen tot alle gif geneutraliseerd is. :wink: |
Citaat:
die koeien die ik hier zie zitten veelal te geilen op het gras van die andere wei... veelal strekken ze hun hals en koetong zo ver mogelijk onder het prikkeldraad door om toch maar van dat malse verse gras te kunnen eten dat op hun wei niet groeit ! ...en die koeien van die andere wei doen net hetzelfde maar vice versa... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nutteloos topic dus ik dacht: ik doe wat ieder forumlid die het tegenovergestelde van de evolutie van de aap naar de mens afbeeldt doet: een dode draad oppikken.
|
Citaat:
Dat is pas humor. |
Zo zien we Superstaaf nog eens.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be