![]() |
Vader haalt uit naar extreemrechtse zoon: ‘Je zal ons ook moeten verbranden’
http://www.standaard.be/cnt/dmf20170817_03021656
Citaat:
|
Dat zou nog een mooie poll zijn: wie zou zijn zoon of dochter uitsluiten en niet meer thuis welkom heten, mocht hij of zij militeren, en vb. verkozen geraken, voor ofwel het Belang ofwel de PVDA, dan wel de nva, de sossen, groensels, blauwsels of tsjeven.
|
't Blijven toch maar uw kinderen, ik zou eerlijk gezegd tolerant zijn als zoon of dochter bvb zou opgroeien tot een linkiewinkie. Met ons onderwijssysteem kan dat ook bijna niet anders he, ze moeten al een heel sterk karakter hebben om daar niet in mee te gaan.
|
Citaat:
|
Ze zullen allemaal branden, branden in de hel.
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() Binnenkort de meest gezochte trucks in Europa. Daarmee zullen moslims toeristische en andere drukke plekken aanvallen en anti-moslims getto's trachten plat te branden. Het is wachten op de eerste gekken die Molenbeek en Borgerhout binnen rijden, hun slang afsnijden en de boel in lichterlaaie zetten ... |
Citaat:
:magniet: Daarvoor hebben ze een ADR-rijbewijs nodig...:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: |
IK TOLEREER NIET DAT MIJN ZOON INTOLERANT IS! En dat dan gaan verkondigen in alle kranten. De eigen hypocrisie niet eens snappen. Snuggere familie...
|
Citaat:
Citaat:
Zeker niet thuis, daar zijn we zeker van... Of, hoe fanatisme van mensen idioten maakt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb ook zo'n voader.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be