![]() |
vraagje aan de dames
vanaf welke leeftijd is het voor een vrouw ok om 'meisje' genoemd te worden en tot welke leeftijd is het eerder een belediging?
of hangt het toch meer af van de zelfzekerheid van de vrouw in kwestie? of is het helemaal afhankelijk van de charme en aantrekkelijkheid van de man die het uitspreekt? :-) en ja, ik heb zaterdag een etentje. |
Citaat:
Zonder dank. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
niet voor niks dat ik dames om advies vroeg precies ...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik het over de dames in mijn leeftijdsklasse heb, spreek ik altijd van "meisjes", ik heb ze allemaal gekend toen zij en ik meisjes waren en ik heb het gevoel dat we nog veel van onze meisjestijd bewaard hebben ;-)
|
Citaat:
|
Hangt af van haar gemoed.
Als je haar goed kent en het serieus tussen jullie is: ja, kan geen kwaad. Anders: no way, komt verkeerd over, betuttelend, onderwerpend, haast kleinerend. Je begeeft je op glad ijs, tenzij ze natuurlijk onderworpen wil worden, maar dat zul je zelf ook wel weten. Onnozele vraag eigenlijk. |
Citaat:
maar glad ijs blijft wel het enige leuke ijs natuurlijk. |
Als het al enige waarde heeft:
Mijn grootmoeder zaliger sprak op haar 85 nog altijd over "de meisjes" als ze het over haar reis- en leeftijdgenoten had. en Anna, tegen die van zaterdag as zeg je toch gewoon "juffrouw"? |
Er is veel aan gelegen of ze al weet wat je financieel waard bent.
|
Citaat:
blijft wel een goed excuus voor jammerende losers, ongeacht de realiteit, zolang het maar niet om eigen verantwoordelijkheden gaat. |
Citaat:
|
Doe zoals Robbe D'hert en noem iedereen 'schatje'. Vergeet de handdoek niet op uw schouder te hangen. ;-)
|
Citaat:
|
Ik denk dat ge beter 'uffraa' zegt tegen uw date zaterdag.
"Maske" klinkt echt wel een beetje betuttelend, tenzij het kind 18 is ofzo. Ik ga ervan uit dat het een volwassen vrouw betreft, dus Anna: Uffraa zeggen. Succes Anna eneuh.......laat achteraf iets weten :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be