Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Het lelijkste automerk. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=240112)

BigF 17 augustus 2017 14:42

Het lelijkste automerk.

Wel automerk maakt de lelijkste auto's?

En nu heb ik het niet over modellen maar over merken.
Welk merk slaagt er volgens u het beste in om steeds weer lelijke bakken in elkaar te knutselen?

Om wedstrijdvervalsing tegen te gaan is Ssangyong natuurlijk uitgesloten van competitie.

Dadeemelee 17 augustus 2017 14:43

Volkswagen. Ik heb het al dikwijls gezegd.

The Paulus Experience 17 augustus 2017 14:47

Mercedes-Benz

En de andere Duitse fabrikanten op een gedeelde tweede plaats.

Dadeemelee 17 augustus 2017 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 8509858)
Mercedes-Benz

En de andere Duitse fabrikanten op een gedeelde tweede plaats.

Vroeger wel, maar ik vind dat ze recentelijk mooiere auto's maken. Audi en Porsche (VAG) daarentegen lappen gewoon hun oude modellen wat op.

Another Jack 17 augustus 2017 14:54

Nissan.
De vroegere Toyota's.

Henri1 17 augustus 2017 14:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 8509846)
Wel automerk maakt de lelijkste auto's?

En nu heb ik het niet over modellen maar over merken.
Welk merk slaagt er volgens u het beste in om steeds weer lelijke bakken in elkaar te knutselen?

Om wedstrijdvervalsing tegen te gaan is Ssangyong natuurlijk uitgesloten van competitie.

Dit slaat alles.

Schumacher heeft er ooit nog reclame voor gemaakt.

Dadeemelee 17 augustus 2017 14:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 8509880)
Dit slaat alles.

Maar dat is zo lelijk dat het weer mooi wordt :D

Anna List 17 augustus 2017 14:57

Opel

altijd prijs, altijd gewonnen.

Henri1 17 augustus 2017 14:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8509884)
Opel

altijd prijs, altijd gewonnen.

Wie biedt meer ?

Vlad 17 augustus 2017 16:43

Alle auto's zijn lelijk. Gestroomlijnd vloekt met onze smaak. Op een schone morgen liep ik van het De Koninck-pleintje naar het Centraal Station en er reden geen auto's in het Chinees straatje, noch stonden er auto's geparkeerd. Man. Die gore vieze vuile straat leek plots wel de hemel.
Toen wist ik het. Auto's moorden niet alleen, ze vervuilen ook, sluikstorten, stinken, sponsoren de islam, maken teringherrie, ... én ze zijn ook nog eens spuuglelijk! En we zijn zo door reclame geïndoctrineerd dat we het niet eens zien.

TheFourHorsemen 17 augustus 2017 17:48

Citaat:

Dit slaat alles.

Volledig mee eens. Een multipla is een walgelijk gedrocht.

Om één of andere duistere reden vond iemand het een goed idee om de onderkant van de ene auto en de bovenkant van de andere auto op elkaar te plaatsen met een multipla als gevolg.

kelt 17 augustus 2017 18:22

Ik moet het eens zijn met een mede-forummer,Nissan is zich inmiddels een traditie aan het opbouwen van foeilelijke creaturen....

...maar ook andere merken bezondigen zich ,meer en meer zelfs-, aan vorm-idioterie.

Meer algemeen kan ondergetekende "smoelwerk" slecht verdragen.Het merklogo wordt daarbij overdreven groot lgemaakt en de lampen nemen ook allerlei waanzinnige vormen aan...

DewareJakob 17 augustus 2017 18:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 8510103)
Volledig mee eens. Een multipla is een walgelijk gedrocht.

Om één of andere duistere reden vond iemand het een goed idee om de onderkant van de ene auto en de bovenkant van de andere auto op elkaar te plaatsen met een multipla als gevolg.

Lelijk wel, maar degene die hem hadden spreken van bijzonder handig en functioneel.

Voor de rest: een auto moet mij, naar mijn wensen, van A naar B kunnen brengen (en terug ook) De rest (mooi of niet mooi) kan mij niet schelen.

kelt 17 augustus 2017 18:27

Citaat:

Dit slaat alles.

En in die reclamefilmpjes loog hij niet toen hij zei "Zelfs ik ben onder de indruk"..:-)

Maar de Multipla was een "faut-pas",zoals zelfs de Italianen ze per abuis wel eens maken......

Als MERK valt Fiat bij mij niet onder de "lelijkerds"

Dadeemelee 17 augustus 2017 18:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 8510129)
Lelijk wel, maar degene die hem hadden spreken van bijzonder handig en functioneel.

Voor de rest: een auto moet mij, naar mijn wensen, van A naar B kunnen brengen (en terug ook) De rest (mooi of niet mooi) kan mij niet schelen.

Idd, de Kangoo is ook zoiets. Heel functioneel, maar ik zou er niet in gezien willen worden. De meeste MPV's zijn trouwens spuuglelijk.

DewareJakob 17 augustus 2017 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8510154)
Idd, de Kangoo is ook zoiets. Heel functioneel, maar ik zou er niet in gezien willen worden. De meeste MPV's zijn trouwens spuuglelijk.

Voor velen is en blijft een auto het verlengde van hun ego. Die zullen het wel nodig hebben zeker? (hier zeggen ze: nen dikken bak is voor iemand met een klein pietje ;-))

Another Jack 17 augustus 2017 19:00

1 Bijlage(n)
Het kan nog erger

Another Jack 17 augustus 2017 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 8510162)
Voor velen is en blijft een auto het verlengde van hun ego. Die zullen het wel nodig hebben zeker? (hier zeggen ze: nen dikken bak is voor iemand met een klein pietje ;-))

Je rijdt met een lelijke wagen?
Lelijk of mooi heeft overigens niets met afmetingen te maken...

Xenophon 17 augustus 2017 19:29

Citaat:

:thumbsup: :D

Dadeemelee 17 augustus 2017 19:46

Citaat:

Nen dikken bak is niet hetzelfde als een mooie auto :magniet:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be