![]() |
Het lelijkste automerk.
Wel automerk maakt de lelijkste auto's?
En nu heb ik het niet over modellen maar over merken. Welk merk slaagt er volgens u het beste in om steeds weer lelijke bakken in elkaar te knutselen? Om wedstrijdvervalsing tegen te gaan is Ssangyong natuurlijk uitgesloten van competitie. |
Volkswagen. Ik heb het al dikwijls gezegd.
|
Mercedes-Benz
En de andere Duitse fabrikanten op een gedeelde tweede plaats. |
Citaat:
|
Nissan.
De vroegere Toyota's. |
Citaat:
Schumacher heeft er ooit nog reclame voor gemaakt. ![]() |
Citaat:
|
Opel
altijd prijs, altijd gewonnen. |
Citaat:
|
Alle auto's zijn lelijk. Gestroomlijnd vloekt met onze smaak. Op een schone morgen liep ik van het De Koninck-pleintje naar het Centraal Station en er reden geen auto's in het Chinees straatje, noch stonden er auto's geparkeerd. Man. Die gore vieze vuile straat leek plots wel de hemel.
Toen wist ik het. Auto's moorden niet alleen, ze vervuilen ook, sluikstorten, stinken, sponsoren de islam, maken teringherrie, ... én ze zijn ook nog eens spuuglelijk! En we zijn zo door reclame geïndoctrineerd dat we het niet eens zien. |
Citaat:
Om één of andere duistere reden vond iemand het een goed idee om de onderkant van de ene auto en de bovenkant van de andere auto op elkaar te plaatsen met een multipla als gevolg. |
Ik moet het eens zijn met een mede-forummer,Nissan is zich inmiddels een traditie aan het opbouwen van foeilelijke creaturen....
...maar ook andere merken bezondigen zich ,meer en meer zelfs-, aan vorm-idioterie. Meer algemeen kan ondergetekende "smoelwerk" slecht verdragen.Het merklogo wordt daarbij overdreven groot lgemaakt en de lampen nemen ook allerlei waanzinnige vormen aan... |
Citaat:
Voor de rest: een auto moet mij, naar mijn wensen, van A naar B kunnen brengen (en terug ook) De rest (mooi of niet mooi) kan mij niet schelen. |
Citaat:
Maar de Multipla was een "faut-pas",zoals zelfs de Italianen ze per abuis wel eens maken...... Als MERK valt Fiat bij mij niet onder de "lelijkerds" |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Het kan nog erger
|
Citaat:
Lelijk of mooi heeft overigens niets met afmetingen te maken... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be