Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Annabelle (https://forum.politics.be/showthread.php?t=240160)

Vlad 21 augustus 2017 18:20

Annabelle

Citaat:

Sinds mei kunnen fans van het genre naar Annabelle: Creation gaan kijken, een prequel op de originele film, die dieper ingaat op het ontstaan van het demonisch stuk speelgoed.

Sinds de release van de film gebeurden er echter vreemde dingen met bioscoopgangers nadat ze een bepaalde scène uit de film - met de duivel in de hoofdrol - bekeken. Eén van die incidenten vond plaats in een bioscoop in Teresina, een stad in Brazilië en kon worden gefilmd door een omstander.Bron.
Die wil ik ook wel eens zien :twisted:

The Paulus Experience 21 augustus 2017 20:13

Lol dat is zo oud als ''t straat, dat soort horror

Vlad 22 augustus 2017 04:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 8513126)
Lol dat is zo oud als ''t straat, dat soort horror

Ja, maar nu verschieten mensen zich duidelijk een ongeluk. Vroeger gebeurde in de film (bvb de ring) wat we nu in het echt zien. Mensen komen in shock de zaal uit, wenend, geven over, ... blijkbaar is de techniek zo ver dat ons brein amper nog door heeft dat het fake is. 😱

Jay-P. 22 augustus 2017 05:13

Hoog Bembemmerskonte gehalte hier.
Haar opvolging is gegarandeerd!

jad°relen°ir 22 augustus 2017 13:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8513239)
Ja, maar nu verschieten mensen zich duidelijk een ongeluk. Vroeger gebeurde in de film (bvb de ring) wat we nu in het echt zien. Mensen komen in shock de zaal uit, wenend, geven over, ... blijkbaar is de techniek zo ver dat ons brein amper nog door heeft dat het fake is. 😱

Zou het..?
Ik heb zo het idee dat het een reclame-stunt is..
Voel me in ieder geval geroepen die film eens te zien..

Guinevere 22 augustus 2017 21:18

Volgens mijn pa vielen meisjes/vrouwen in de cinema ook geregeld flauw bij het zien van The exorcist (1973). En dat was in the UK.

Ook is niet de film Annabelle vervloekt maar ze slaagt blijkbaar in haar opzet om mensen, vooral vrouwen precies, angst aan te jagen.

Ik ga voor alle zekerheid toch nooit die film zien of een Annabelle voor onze kleine kopen maar een ander (veel goedkoper) exemplaar. Grapje... of niet? Annabelle is trouwens concurrentie van baby Born... Is deze film een vorm van anti-reclame misschien?

Het Verzet 22 augustus 2017 21:29

Plakte bij het zien van die trailer ver tegen het plafond. Niks voor mij, heb een hekel aan jumpscares.
Verder hoor je wel af en toe zulke verhalen, volgens mij allemaal opgezet spel.

Mijn favoriete horrorsoort is �* la zevende dag.

Dadeemelee 22 augustus 2017 21:47

The Conjuring was al slecht. Sequels en prequels gaan het niet beter maken.

maddox 22 augustus 2017 22:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8513651)
Volgens mijn pa vielen meisjes/vrouwen in de cinema ook geregeld flauw bij het zien van The exorcist (1973). En dat was in the UK.

Ook is niet de film Annabelle vervloekt maar ze slaagt blijkbaar in haar opzet om mensen, vooral vrouwen precies, angst aan te jagen.

Ik ga voor alle zekerheid toch nooit die film zien of een Annabelle voor onze kleine kopen maar een ander (veel goedkoper) exemplaar. Grapje... of niet? Annabelle is trouwens concurrentie van baby Born... Is deze film een vorm van anti-reclame misschien?

Ga maar eerst eens aan uw man , en de imam vragen dat U wel films mag kijken.

Indien wel, welkom in de wereld van de gematigde islam.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be