![]() |
Re: Zum kotsen
On 11 Nov 2004 07:07:09 -0800, [email protected] (Drizer4Real)
wrote: Chapeau chapeau chapeau! >Nou gussie, die zielige kindertjes in Uden he, de arme zielige >guppies, fijn dat JP ze een hart onder de riem steekt. Gussie pussie >en donders, goed hoor! Je christenzieltje is gered, JP! >Maar ... >Ik wou dat Balkie ook zo solidair was met: >- het echtpaar uit de Diamantbuurt , >- de ouders, zoon en vrienden van Theo van Gogh, >- Ayaan Hirsi Ali, >- Geert Wilders, >- de familie van René Steegmans, >- de familie van Hans van Wieren, >- de meisjes die aangerand zijn in het Amsterdamse Slotervaart bad, >- het mishandelde doofstomme meisje in de Amsterdamse metro, >- het slachtoffer van een Marokaanse groepverkrachting in Amsterdam, >- de vele autochtone meisjes die voor hoer uitgescholden zijn, >- de talloze geschiedenisleraren die bedreigd zijn omdat een van hun >taken was de kindertjes de Holocaust bij te brengen, >- joodse slachtoffers en verzetsstrijders van de Tweede Wereld oorlog >die dachten dat het nooit meer zou gebeuren en tot hun afgrijzen >moesten zien hoe Marokaanse kankerlijders met de kranzen gingen >voetballen, >- de in mekaar geschopte joodse man tijdens een anti-Amerika >demonstratie, >- de vele vrouwen in blijf-van-me-lijf huizen die de pech hadden een >moslim man als echtgenoot te kiezen, >- de oude mensjes die laatst hun buurthuis uit gejaagd en bedreigd >zijn omdat de Marokaanse jeugd wou gaan computeren, >- De nabestaanden van Anja Joos, die niks anders deed dan een blikje >bier kopen > >Waar was Balkenende toen, of for that matter, welk lid van de >regering of lokale overheid die ff langs ging om die mensen een hart >onder de riem te steken? >Waar is de kring van schijnheilige volksverlakkende NSB-ers die die >mensen beschermden? > >Jullie misselijke kakkerlakkende schijtmaden, ik wou dat jullie dat >eens in Amsterdam West en Oost deden als daar een christelijke kerk of >school de fik in gaat of iemand zijn huis uit getreiterd wordt. De >gelovigen van de Paulus kerk hebben ook niemand wat gedaan, waar is >die kring daar dan? Wie maakt er een menselijk schild tegen de boze >allochtoon? > >Ik kots van jullie en schijt op jullie zogenaamde goede bedoelingen. Maarten, [email protected] |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be