Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Rechtse politiek verhindert ware liefde (https://forum.politics.be/showthread.php?t=240192)

Blue Sky 25 augustus 2017 16:56

Rechtse politiek verhindert ware liefde

Niets is zo mooi en essentieel als echte liefde tussen man en vrouw, typerend voor de mens. Hier een voorbeeld hoe rechtse politiek dit verhindert;

http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...tes-zijn.dhtml

Skobelev 25 augustus 2017 18:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky (Bericht 8515164)
Niets is zo mooi en essentieel als echte liefde tussen man en vrouw, typerend voor de mens. Hier een voorbeeld hoe rechtse politiek dit verhindert;

Waarom gaat ze niet in Nigeria wonen?

Vlad 26 augustus 2017 14:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8515201)

Zou je dat ook zeggen tegen een blanke opa met een Thaïse vrouw van dertig ?

De schoofzak 26 augustus 2017 16:33

Mocht ik weduwnaar worden, of mijn heksie perfeksie mij verlaten, en mocht ik dan verliefd worden op iemand van het kan me niet schelen waar ter wereld, dan zijn er twee opties: hier of ginder.

Een Franstalige vriend, ook ambtenaar met pensioen, woont zo in Paraguay . Hij leeft er als een prins.

JimmyB 26 augustus 2017 17:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8515543)

Dan zou ik zeggen: Waarom gaat hij niet in Thailand wonen?

dalibor 26 augustus 2017 18:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8515611)
Mocht ik weduwnaar worden, of mijn heksie perfeksie mij verlaten, en mocht ik dan verliefd worden op iemand van het kan me niet schelen waar ter wereld, dan zijn er twee opties: hier of ginder.

Een Franstalige vriend, ook ambtenaar met pensioen, woont zo in Paraguay . Hij leeft er als een prins.

Of nog ergens anders.

Mindset 26 augustus 2017 19:49

Citaat:

Yea right...

vanderzapig 26 augustus 2017 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8515201)

Misschien krijgt ze geen visum?

andev 27 augustus 2017 11:06

Citaat:

Terwijl de oplossing zo simpel is...
Dat oma naar Nigeria gaat wonen, ze zal er haar geluk niet op kunnen en haar nieuwe vriend zal haar helpen haar spaarcentjes opgebruiken...
Misschien oma ook al een beetje "verward", komt met de leeftijd.

reservespeler 27 augustus 2017 11:27

Citaat:

Ja

Skobelev 28 augustus 2017 06:25

Citaat:

Wat kunnen die in Nigeria gaan doen?

De schoofzak 28 augustus 2017 12:40

Citaat:

Als d�*t de grondslagen zijn van uw politieke overtuigingen, wel, amai mijn teelballen zeg.

Anna List 28 augustus 2017 12:51

kennis van mij haar ma heeft zo een Algerijn aan de haak ... die kwam nog niet naar hier, maar heeft er al wel 300.000€ van 'de bomma' doorgejaagd ... hij moest nl in Algerije een zaak opstarten, en de bomma heeft wat geholpen ...

mijn kennis en de kleinkindjes van de bomma vinden het allemaal niet zo grappig.

DewareJakob 28 augustus 2017 12:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8516497)
kennis van mij haar ma heeft zo een Algerijn aan de haak ... die kwam nog niet naar hier, maar heeft er al wel 300.000€ van 'de bomma' doorgejaagd ... hij moest nl in Algerije een zaak opstarten, en de bomma heeft wat geholpen ...

mijn kennis en de kleinkindjes van de bomma vinden het allemaal niet zo grappig.

Liefde (sic) kent geen grenzen. :-(

Anna List 28 augustus 2017 13:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 8516502)
Liefde (sic) kent geen grenzen. :-(

ze heeft nu nog 150K over ... ik geef die liefde nog een jaartje, max.

maar echt, het is om misselijk van te worden, terwijl mijn kennis een alleenstaande moeder is met twee opgroeiende kinderen ...

familiale treurnis hoor.

Hoomer 28 augustus 2017 13:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8516523)

maar echt, het is om misselijk van te worden, terwijl mijn kennis een alleenstaande moeder is met twee opgroeiende kinderen ...

familiale treurnis hoor.

Een oude werkgeefster van mijn vriendin is nu tachtig plus, ze had een relatie met, en ik geloof dat ze er zelfs mee gehuwd is/was, een jonge Pakistaan.
Ondertussen zijn haar eigendommen en zo van eigenaar veranderd ten nadele van haar kinderen maar ten voordele van de jonge Pakistaan.
Toen mijn vriendin haar een tijd geleden vroeg of ze dan sex had met die kerel was haar antwoord: "Neen, dat zou onze mooie liefde alleen maar verknallen vindt hij". Of hoe zot kan zo een linkse bomma zijn, want inderdaad ze is net als haar nakomelingen extreem links gezind, haar kinderen en kleinkinderen keuren deze relatie trouwens goed.
Nu is het jaren geleden dat we er nog van gehoord hebben en weet ik niet hoe het verhaal afgelopen is.
PS. Het is wel een redelijk welstellende familie (kleine zelfstandigen):roll:

Hoofdstraat 28 augustus 2017 18:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 8516528)
Een oude werkgeefster van mijn vriendin is nu tachtig plus, ze had een relatie met, en ik geloof dat ze er zelfs mee gehuwd is/was, een jonge Pakistaan.
Ondertussen zijn haar eigendommen en zo van eigenaar veranderd ten nadele van haar kinderen maar ten voordele van de jonge Pakistaan.
Toen mijn vriendin haar een tijd geleden vroeg of ze dan sex had met die kerel was haar antwoord: "Neen, dat zou onze mooie liefde alleen maar verknallen vindt hij". Of hoe zot kan zo een linkse bomma zijn, want inderdaad ze is net als haar nakomelingen extreem links gezind, haar kinderen en kleinkinderen keuren deze relatie trouwens goed.
Nu is het jaren geleden dat we er nog van gehoord hebben en weet ik niet hoe het verhaal afgelopen is.
PS. Het is wel een redelijk welstellende familie (kleine zelfstandigen):roll:

Ze verdienen elkaar, zo'n liefde wil ik nog steunen zolang die toy-boy maar z'n vrouwen, kinderen, ouders, grootouders, neven en nichten niet naar hier kan versleuren.

DewareJakob 28 augustus 2017 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8516523)

familiale treurnis hoor.

Gekend scenario, als die 150K op zijn wordt het heel stil vanuit Algerije

Het Verzet 29 augustus 2017 22:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JimmyB (Bericht 8515624)
Dan zou ik zeggen: Waarom gaat hij niet in Thailand wonen?

Inderdaad, wa ne stomme kloot moet ge dan nu zijn om alsnog hier te blijven.

reservespeler 30 augustus 2017 06:09

Maar goed dat er nog wetten zijn die zo'n verbintenissen controleren.
We zouden anders overspoeld worden door huwbare mannen die trouwen met een (rijke) weduwe.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be