![]() |
deze maand bij de carrefour: verzamel extra bonuspunten ter waarde v 150€
Van 6 sept tot 9 okt loopt deze speciale actie bij de carrefour: wie minstens 5x de boodschappen doet krijgt max tot 150€ in bonuspunten terugbetaald, dus ik zou zeggen; shoppen maar! ^^
ik ga er in ieder geval gebruik van maken; zo zal ik een stock van koffie, zakdoekjes en wc-papier inslaan, iets wat ik sowieso regelmatig verbruik, dus win-win XD! (wie zei dat be het land v melk & honing was, ik begin het in ieder geval meer & meer te geloven) bij deze ty carrefour :-D:-D:-D:-D:-D |
Bem! Wanneer ga je nog eens noedels voor me maken?
|
ah en voor wie de gazetjes bijhoudt, zo is er 11 sept een extra actie erbovenop waarbij men 4 producten gratis krijgt - wederom in bonuspunten, het gaat hierbij om: een bio appelcake, een zak kroepoek, plattekaas natuur, en een bakje halfgedroogde tomaten, goed voor zo'n 850 bonuspunten (8,5€ omgerekend) in het laatje, re-ty carrefour ^^ we love you :-):-)
|
Citaat:
|
Stormloop op de plaatselijke Carrefours.
|
En neem je dan gans uw voorraad mee naar Korea? 8O
Je gaat per schip of wat? Met het vliegtuig ga je nogal wat mogen bijbetalen.:? |
Enkel oude/zielige mensen gaan nog naar de carrefour.
|
Wie gaat er nu shoppen in de Carrefour als je naar een land gaat waar McDonald's zijn brol tot aan uw luie zetel bezorgt.
|
Citaat:
|
ja lachen jullie maar, het huismerk vd carrefour heeft anders wel interessante artikelen, bvb hun pakken dessert koffie v 500gr, lekker en goedkoop, daar ga ik komende tijd dus een stock van inslaan ^^
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:cheer: bonuspunten meepikken !!! :cheer:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be