![]() |
Brussel krijgt vijfde islamitische school
BRON
Citaat:
Al dat dit weer niet klopt want eerder ... Drugsbaron sponsort Mechelse moslimschool Is Mechelen al géén Vlaanderen meer? Dat men die scholen in eigen beheer gaat openen daar heb ik nog zo géén probleem mee, maar zijn er controles op die scholen in de zin van dat men daar niet alle dagen haatteksten gaat liggen scanderen en de leerlingen opzetten tegen andere mensen? Ik heb er géén idee van. 8O p.s. Wat gaan we nog allemaal moeten meemaken? Het is anders al meer dan voldoende geweest trop c'est trop |
Citaat:
Controleert men of men in Katholieke scholen geen flarden uit het oude testament scandeert over het doden van sodomieten, Egyptenaren, of andersgelovigen? |
Citaat:
Dubbele moraal? |
Citaat:
|
Citaat:
ik heb enkel ambras gehad met atheïsten en niet enkel in Brussel, en niet met moslims. t'zijn dus altijd atheïsten die ambras zoeken. /sarcasm off |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Man, jullie 'argumenten' worden met de dag ridiculer. |
Citaat:
Ze zijn daar waarschijnlijk afgetrapt omdat ze xenofobisch waren en geen diverse samenleving willen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De statistieken tonen alvast een andere evolutie http://statbel.fgov.be/nl/statistiek...rijs_woonhuis/ |
Citaat:
Want hey, alles opzij voor de zaligmakende multiculturele samenleving, nietwaar :roll::roll: |
Citaat:
Uiteraard maak jij daar in uw dagelijkse draf een bestaande school van. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be