Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Brussel krijgt vijfde islamitische school (https://forum.politics.be/showthread.php?t=240321)

Universalia 7 september 2017 10:56

Brussel krijgt vijfde islamitische school

BRON

Citaat:

Vlaanderen telt er geen enkele. Maar in Brussel opent in september met El Hikma de vijfde islamitische school haar deuren. "In Franstalig België zijn ze veel allergischer voor religie in de publieke sfeer, maar het politieke klimaat is er wel heel anders."
Laten we dat 'Franstalige België' dus snel verwijderen. :rofl:

Al dat dit weer niet klopt want eerder ...

Drugsbaron sponsort Mechelse moslimschool

Is Mechelen al géén Vlaanderen meer?

Dat men die scholen in eigen beheer gaat openen daar heb ik nog zo géén probleem mee, maar zijn er controles op die scholen in de zin van dat men daar niet alle dagen haatteksten gaat liggen scanderen en de leerlingen opzetten tegen andere mensen?

Ik heb er géén idee van. 8O

p.s. Wat gaan we nog allemaal moeten meemaken? Het is anders al meer dan voldoende geweest trop c'est trop

Zeus 7 september 2017 11:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8522454)

Dat men die scholen in eigen beheer gaat openen daar heb ik nog zo géén probleem mee, maar zijn er controles op die scholen in de zin van dat men daar niet alle dagen haatteksten gaat liggen scanderen en de leerlingen opzetten tegen andere mensen?

Controleert men of men in Katholieke scholen geen flarden uit het oude testament scandeert over het doden van sodomieten, Egyptenaren, of andersgelovigen?

Dadeemelee 7 september 2017 11:04

Citaat:

BRON

p.s. Wat gaan we nog allemaal moeten meemaken? Het is anders al meer dan voldoende geweest trop c'est trop

Ik heb u nooit van uw oren horen maken tegen christelijke en joodse scholen.

Dubbele moraal?

Zipper 7 september 2017 11:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8522459)
Ik heb u nooit van uw oren horen maken tegen christelijke en joodse scholen.

Dubbele moraal?

toen ik nog in het Brusselse woonde, heb ik ook enkel ambras gehad met islamieten, en niet met kaloten en/of joden.

Sywen 7 september 2017 11:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8522466)
toen ik nog in het Brusselse woonde, heb ik ook enkel ambras gehad met islamieten, en niet met kaloten en/of joden.

so what?

ik heb enkel ambras gehad met atheïsten en niet enkel in Brussel, en niet met moslims.

t'zijn dus altijd atheïsten die ambras zoeken.
/sarcasm off

Zipper 7 september 2017 11:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sywen (Bericht 8522471)
so what?

ik heb enkel ambras gehad met atheïsten en niet enkel in Brussel, en niet met moslims.

So what ????? Dat islamieten een opdringerig kutvolk zijn, die overal waar ze komen, ambras maken, en die hier best wegblijven.

Sywen 7 september 2017 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8522473)
So what ????? Dat islamieten een kutvolk zijn, die hier best wegblijven.

omdat gij ambras met ze hebt gehad? wie peist ge wel da ge zijt?

Lukkas 7 september 2017 11:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sywen (Bericht 8522471)
so what?

t'zijn dus altijd atheïsten die ambras zoeken.
/sarcasm off

Natuurlijk niet, want u heult met de islam. :roll:

Zipper 7 september 2017 11:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sywen (Bericht 8522475)
omdat gij ambras met ze hebt gehad? wie peist ge wel da ge zijt?

Ik alleen ??? Wie woonde er vroeger allemaal in die wijken, waar nu enkel en alleen de islam heerst, denk je ??? Of denk je dat al die autochtonen het daar voor hun plezier zijn afgetrapt ???

Sywen 7 september 2017 11:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas (Bericht 8522479)
Natuurlijk niet, want u heult met de islam. :roll:

ik heb ook geen ambras met joden, katholieken of boeddhisten. heul ik nu ook met deze?

Man, jullie 'argumenten' worden met de dag ridiculer.

Sywen 7 september 2017 11:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8522482)
Ik alleen ??? Wie woonde er vroeger allemaal in die wijken, waar nu enkel en alleen de islam heerst, denk je ??? Of denk je dat al die autochtonen het daar voor hun plezier zijn afgetrapt ???

uwen '?'-knopje blijft hangen.

Ze zijn daar waarschijnlijk afgetrapt omdat ze xenofobisch waren en geen diverse samenleving willen.

Zeus 7 september 2017 12:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8522482)

Eerder voor het grof geld dat ze kregen voor hun stadswoning.

Het Verzet 7 september 2017 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 8522520)
Eerder voor het grof geld dat ze kregen voor hun stadswoning.

Of nog kregen, want nekeer er veel zitten, gaat de prijs achteruit.

Het Verzet 7 september 2017 12:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sywen (Bericht 8522510)
Ze zijn daar waarschijnlijk afgetrapt omdat ze xenofobisch waren en geen diverse samenleving willen.

Of juist wel en dat ze confronteerd werden met xenofobische inwijkelingen die geen diverse samenleving willen.

Zeus 7 september 2017 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 8522523)
Of nog kregen, want nekeer er veel zitten, gaat de prijs achteruit.

Ik denk niet dat de prijzen in Brussel er de laatste 30 jaar op achteruit zijn gegaan.

Zipper 7 september 2017 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 8522533)
Ik denk niet dat de prijzen in Brussel er de laatste 30 jaar op achteruit zijn gegaan.

daarom waarschijnlijk dat mijn ouders hun huis (Anderlecht) met 20% in waarde is gezakt tov tien jaar geleden.

Zeus 7 september 2017 12:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8522536)
daarom waarschijnlijk dat mijn ouders hun huis (Anderlecht) met 20% in waarde is gezakt tov tien jaar geleden.

Tja, dat is dan een individueel geval, te verklaren aan individuele factoren zoals onderhoud en dergelijke.

De statistieken tonen alvast een andere evolutie http://statbel.fgov.be/nl/statistiek...rijs_woonhuis/

Zipper 7 september 2017 12:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 8522541)
Tja, dat is dan een individueel geval, te verklaren aan individuele factoren zoals onderhoud en dergelijke.

De statistieken tonen alvast een andere evolutie http://statbel.fgov.be/nl/statistiek...rijs_woonhuis/

Individueel ?? Neen, de buurt werd de laatste tien jaar "opgefleurd" :roll:, door veel islamieten, zodat er nog nauwelijks autochtone Belgen overblijven. In de wijk waar mijn ouders wonen is de verhouding ondertussen zowat "fifty-fifty", wat die buurt zeker geen deugd doet. Ge moet mij niet geloven, ga zelf eens kijken in de wijk "Het Rad" in Anderlecht. Daar is welgeteld nog juist één "niet-halal" winkel in de buurt. Maar hey, dat mijn ouders zich niet meer thuisvoelen waar ze vijftig jaar wonen, hoeft voor u zeker geen punt te zijn.
Want hey, alles opzij voor de zaligmakende multiculturele samenleving, nietwaar :roll::roll:

dalibor 7 september 2017 12:49

Citaat:

BRON

Daar in Mechelen ging het om een school die nog moest gestart worden.

Uiteraard maak jij daar in uw dagelijkse draf een bestaande school van.

Zeus 7 september 2017 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8522548)
Individueel ?? Neen, de buurt werd de laatste tien jaar "opgefleurd" :roll:, door veel islamieten, zodat er nog nauwelijks autochtone Belgen overblijven. In de wijk waar mijn ouders wonen is de verhouding ondertussen zowat "fifty-fifty", wat die buurt zeker geen deugd doet. Ge moet mij niet geloven, ga zelf eens kijken in de wijk "Het Rad" in Anderlecht. Daar is welgeteld nog juist één "niet-halal" winkel in de buurt. Maar hey, dat mijn ouders zich niet meer thuisvoelen waar ze vijftig jaar wonen, hoeft voor u zeker geen punt te zijn.
Want hey, alles opzij voor de zaligmakende multiculturele samenleving, nietwaar :roll::roll:

Een jammerlijke evolutie, ouderen die niet om kunnen gaan met de dynamiek die jonge gezinnen en expats met zich meebrengen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be