Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   'verdwijnen in korea'... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=240328)

bembem 7 september 2017 20:30

'verdwijnen in korea'...

hum, dit idee speelt al een tijdje door m'n hoofd: wat als ik nu eens zou verdwijnen in korea... oftewel: wat als ik er zeg maar gewoon illegaal de natuur in ga.... eigenlijk best aanlokkelijk moet ik zeggen want ik heb eerlijk gezegd zin om er voorgoed te blijven, lol

Pandareus 7 september 2017 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8522807)
hum, dit idee speelt al een tijdje door m'n hoofd: wat als ik nu eens zou verdwijnen in korea... oftewel: wat als ik er zeg maar gewoon illegaal de natuur in ga.... eigenlijk best aanlokkelijk moet ik zeggen want ik heb eerlijk gezegd zin om er voorgoed te blijven, lol

Ik steun je 100% in deze gedachte en in die doelstelling. Go for it !!!

bembem 7 september 2017 20:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8522814)

ok

Eduard Khil 7 september 2017 20:42

Citaat:

doen! Gezien je te lui bent om zelfs eten te gaan halen in een fastfoodrestaurant, ga je zeker te lui en onbekwaam zijn om je eten te vinden/vangen in het bos.

:lol:

The Paulus Experience 7 september 2017 20:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8522817)
doen! Gezien je te lui bent om zelfs eten te gaan halen in een fastfoodrestaurant, ga je zeker te lui en onbekwaam zijn om je eten te vinden/vangen in het bos.

:lol:

wilde dieren hebben ook recht op eten hé :-D

Eduard Khil 7 september 2017 20:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 8522828)

trololololo :lol:

dpg 7 september 2017 20:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8522814)

:-)

Tavek 7 september 2017 22:17

Citaat:

Beste voorstel dat je ooit hebt gepost op dit forum.

Doen.

Er zijn nog echter wildernissen in het noorden van het land waar men je nooit nog vindt !

Svennies 7 september 2017 22:19

Citaat:

Gij wil die beestjes ginds nog vettige kost opsolferen ook...:twisted:

En bemmeke zelf eten zoeken in het bos,:rofl::rofl:

Elio di Supo 8 september 2017 09:36

Citaat:

Ga politiek asiel aanvragen in N-Korea. Zeg dat je het decadente westen beu bent of zo. Ze zullen je graag als propaganda-material gebruiken.

Hoomer 8 september 2017 10:06

Citaat:

Heu, op gezonde voeding wel te verstaan. :roll:

Bovenbuur 8 september 2017 11:54

Bembem, beste Bembem,

Mijn welgemeend advies: Bezoek vrienden en/of familie vaker, als je te weinig mensen kent om vaker te bezoeken probeer dan oude banden op te rakelen. Doe ook eens voorzichtig navraag bij de huisarts of hij je een therapeut wil laten zien. Misschien is het ook tijd voor een verandering op het gebied van dagbesteding, al is het maar 16 uur per week of minder. Deze fantasieën op een forum posten zijn blijkbaar niet de prima uitlaatklep waarvoor je ze bedacht had, want je bent er nog steeds mee bezig, en jij en wij weten allemaal dat je niet gaat verhuizen, en zeker niet in een ver land in de semi-wilde natuur gaat wonen. Je bent hier altijd welkom om het volgende plan te posten, misschien beginnen met meer Zwitserse kaas te eten en je haren met vers kiwisap te wassen als voorbereiding op een mogelijke reis naar oostelijk Congo, maar ik denk dat het tijd is om andere wegen naar geluk te onderzoeken. Natuurlijk ken ik jou niet persoonlijk, dus ik raad je zeker aan om advies te zoeken bij mensen die je wel kennen en hun woord over het mijne te nemen, maar het is toch iets om over na te denken.

Met vriendelijke groeten,

Bovenbuur

P.S. Hier is een quokka om je op te vrolijken:

IJsboer 8 september 2017 11:57

Citaat:

Ik denk niet dat je in Seoul zomaar mag doen wat je wil hoor... Daar loopt ook politie rond.

koe de poing 9 september 2017 02:37

Citaat:

het wild dier dat BemMacDoBem opeet gaat serieus ziek zijn
/dierenmishandeling

maddox 9 september 2017 08:09

Eneuh, hoeveel "survival" training heeft Bembem al achter de rug?
Wanhopige zoektochten naar een betaalbaar streetfood standje tellen niet mee.

Elio di Supo 11 september 2017 06:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing (Bericht 8523611)
het wild dier dat BemMacDoBem opeet gaat serieus ziek zijn
/dierenmishandeling

Het kan ook een zwerm termieten zijn of zo.

koe de poing 11 september 2017 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 8524569)
Het kan ook een zwerm termieten zijn of zo.

of verdwaalde Noord-Koreanen, die zijn blij met eender welk voedsel dat ze voorgeschoteld krijgen

maddox 11 september 2017 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing (Bericht 8525129)
of verdwaalde Noord-Koreanen, die zijn blij met eender welk voedsel dat ze voorgeschoteld krijgen

Woha, da's echt wanhopig. Zo erg kan het toch nog niet gesteld zijn in dat arbeidersparadijs. Uitgezonderd in de heropvoedingskampen....

bembem 4 oktober 2017 22:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 8523186)
Bembem, beste Bembem,

Mijn welgemeend advies: Bezoek vrienden en/of familie vaker, als je te weinig mensen kent om vaker te bezoeken probeer dan oude banden op te rakelen. Doe ook eens voorzichtig navraag bij de huisarts of hij je een therapeut wil laten zien. Misschien is het ook tijd voor een verandering op het gebied van dagbesteding, al is het maar 16 uur per week of minder. Deze fantasieën op een forum posten zijn blijkbaar niet de prima uitlaatklep waarvoor je ze bedacht had, want je bent er nog steeds mee bezig, en jij en wij weten allemaal dat je niet gaat verhuizen, en zeker niet in een ver land in de semi-wilde natuur gaat wonen. Je bent hier altijd welkom om het volgende plan te posten, misschien beginnen met meer Zwitserse kaas te eten en je haren met vers kiwisap te wassen als voorbereiding op een mogelijke reis naar oostelijk Congo, maar ik denk dat het tijd is om andere wegen naar geluk te onderzoeken. Natuurlijk ken ik jou niet persoonlijk, dus ik raad je zeker aan om advies te zoeken bij mensen die je wel kennen en hun woord over het mijne te nemen, maar het is toch iets om over na te denken.

Met vriendelijke groeten,

Bovenbuur

P.S. Hier is een quokka om je op te vrolijken:

aow thx voor dit opbeurende berichtje & ditto 'quokka' :-):-):-):-):-) ja is idd zo dat ik niet zal verdwijnen (ondanks m'n ge-rant), het zal een coming of age zijn waarbij ik als een hernieuwde ziel zal terugkeren, zoiets ^^

koe de poing 4 oktober 2017 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8541734)
aow thx voor dit opbeurende berichtje & ditto 'quokka' :-):-):-):-):-) ja is idd zo dat ik niet zal verdwijnen (ondanks m'n ge-rant), het zal een coming of age zijn waarbij ik als een hernieuwde ziel zal terugkeren, zoiets ^^

de quokka leeft hier. als je echt van het beest houdt raad ik je aan naar daar te verkassen. En te blijven.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be