![]() |
'verdwijnen in korea'...
hum, dit idee speelt al een tijdje door m'n hoofd: wat als ik nu eens zou verdwijnen in korea... oftewel: wat als ik er zeg maar gewoon illegaal de natuur in ga.... eigenlijk best aanlokkelijk moet ik zeggen want ik heb eerlijk gezegd zin om er voorgoed te blijven, lol
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
trololololo :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Doen. Er zijn nog echter wildernissen in het noorden van het land waar men je nooit nog vindt ! |
Citaat:
Gij wil die beestjes ginds nog vettige kost opsolferen ook...:twisted: En bemmeke zelf eten zoeken in het bos,:rofl::rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bembem, beste Bembem,
Mijn welgemeend advies: Bezoek vrienden en/of familie vaker, als je te weinig mensen kent om vaker te bezoeken probeer dan oude banden op te rakelen. Doe ook eens voorzichtig navraag bij de huisarts of hij je een therapeut wil laten zien. Misschien is het ook tijd voor een verandering op het gebied van dagbesteding, al is het maar 16 uur per week of minder. Deze fantasieën op een forum posten zijn blijkbaar niet de prima uitlaatklep waarvoor je ze bedacht had, want je bent er nog steeds mee bezig, en jij en wij weten allemaal dat je niet gaat verhuizen, en zeker niet in een ver land in de semi-wilde natuur gaat wonen. Je bent hier altijd welkom om het volgende plan te posten, misschien beginnen met meer Zwitserse kaas te eten en je haren met vers kiwisap te wassen als voorbereiding op een mogelijke reis naar oostelijk Congo, maar ik denk dat het tijd is om andere wegen naar geluk te onderzoeken. Natuurlijk ken ik jou niet persoonlijk, dus ik raad je zeker aan om advies te zoeken bij mensen die je wel kennen en hun woord over het mijne te nemen, maar het is toch iets om over na te denken. Met vriendelijke groeten, Bovenbuur P.S. Hier is een quokka om je op te vrolijken: ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
/dierenmishandeling |
Eneuh, hoeveel "survival" training heeft Bembem al achter de rug?
Wanhopige zoektochten naar een betaalbaar streetfood standje tellen niet mee. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be