![]() |
boekskes ( de story, dag allemaal, humo, libelle, flair..), m'n guilty pleasure~
ja, het is wat het is, als er iets is wat me telkens weer verheugt zijn het wel 'de boekskes', ik ben dan ook jaloers op zij die bvb in een krantenwinkel werken - aangezien die dat allemaal gratis kunnen inkijken, of denk ik toch - in ieder geval moest ik in zo'n shop m'n dagen spenderen zou het voor mij een heus walhalla zijn, niet alleen de vlaamse euh sorry belgische boekjes zou ik zo te zien krijgen, ook de franse, nederlandse, engelse enz. enz. ah en niet te vergeten de cadeautjes die er soms bijzitten, die zou ik dan ook gelijk in m'n molen slagen, lol graptje :-P:-P
|
steel ze dan toch gewoon, zoals je altijd doet met dingen die je wil maar niet wil betalen. Of betaal het met je gestolen belastingsgeld, dat kan ook
|
ook zou ik graag paparazzi zijn, maar ja... ik heb geen moto of snelle wagen dus mag ik dat al op m'n buik schrijven.... maar fotokes pakken zonder dat de mensen het merken ben ik in ieder geval goed in, hehehehe
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De Joepie, Suzy wafels en radio Veronica.
Ik vond dat beter. |
Citaat:
Wie betaald er nu voor zoiets? |
Citaat:
|
Citaat:
Stelen Friteuses over de straat gooien. Zich gek laten verklaren om niet te moeten werken. ... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be