![]() |
Islamscholen in België?Ja
Islam scholen in België? Ja en zo rap mogenlijk.Dit biedt enkel voordelen:
1normale kinderen hebben geen last ni meer van moslims. 2De moslims kunnen ni meer zeveren dat ze gediscrimineerd worden. 3Mss blijven ze daar 8 uur per dag binnen zitten en heb ik er gene last van :thumbsup: |
Alleen mietjes hebben daar last van.
|
Geen goede oplossing, islamitische scholen zijn kweekvijvers voor moslimextremisme en werken apartheid in de hand. De enige goede oplossing bestaat eruit dat men het islamitisch uitschot verplicht zich te assimileren of dat men hun terug stuurt naar het land van herkomst.
|
Geen goed idee.
De brandweer zal overbelast worden. |
Citaat:
Of zijn ze weer op zand gebouwd? En kom nu niet af met het programma-boekje van het VB hé. ;D |
Als die scholen zich aanpassen aan onze normen en waarde heb ik daar geen probleem mee.
|
Citaat:
Iedereen weet toch dat aparte scholen voor allochtonen alleen maar problemen in de hand werken, kijk maar wat er gebeurd in Nederland. Ga je licht maar eens opsteken in één van de vele concentratiescholen bij onze noorderburen, het Terra-college van wijlen Hans Van Wieren kan ik u sterk aanbevelen. ;-) Op islamitische scholen krijgen meisjes trouwens een minderwaardige behandeling, dat is een schending van de gelijkheid tussen man en vrouw. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2) Net wèl. 3) Zeik niet. |
Citaat:
Zonder cijfers of analyses "weet iedereen dat toch" eigenlijk niet neen. Je manier van argumenteren is methodologisch volledig oncorrect. Opnieuw, graag bewijzen. Als de politici politiek zouden drijven zoals jullie Blokkers doorgaans argumenteren, het zou hier mooi zijn. |
Citaat:
neem racisme, meng het met een beetje positiviteit en het gaat al een beetje beter, als ik al die verzuurde geesten moeten horen 24/24, wordt ik zot, danku kelthond voor je demonstratie |
Citaat:
Waarom geen neaderthalerscholen? Dan kan je de leerlingen nog meer dan 16 eeuwen de achterlijkheid insturen 8) |
Citaat:
|
Citaat:
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: |
Laat Bhairav met rust...of
|
of wat
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be