![]() |
Privé surfen op het werk kost 6.656 euro
BRON
Citaat:
p.s. In bepaalde gevallen is het wel erg dat er werknemers zijn die een héle dag op chat's/fora 'gezeten hebben om 16 u openlijk en zonder enige verlegenheid, aan iedereen kwijt willen, dat ze naar huis gaan. :roll: |
De kerk in 't midden houden.
Of 't nu gaat over een sigaretje roken (zeer ongezond, maar swat) tijdens de pauze, een koffie, een whatsappke, enz. Als ik een goede baas had destijds, dan kon die als 't eens nodig was, dubbel op mij rekenen, als ik .... g'hebt het begrepen. En een goede werkgever verzorgt zijn goed personeel. |
Citaat:
|
ik wacht met spanning af wat het oordeel van bembem is over al deze schaamteloze profiteurs/dieven!
|
Citaat:
![]() |
Als uw werk uit "veel wachten" bestaat, mag je dan die wachttijd aangenaam besteden? Het kost uw baas in dat geval bijgevolg niets.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het Antwerps zit vol met van die sappige uitdrukkingen. Ik kom er elke dag nieuwe en betere tegen. |
Citaat:
:cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
"Als ik een goede baas had destijds, dan kon die als 't eens nodig was, dubbel op mij rekenen, als ik .... g'hebt het begrepen." Ik vermoed dat ik niet de enige ben die uw dagelijkse pogingen tot humor meestal niet begrijp. Het is moeilijk meelezen in het hoofd van iemand die seniel aan het worden is door een levenslang teveel aan drank en tekort aan geestelijke arbeid. |
Citaat:
Wat daar staat. Voor de laatste paragraaf: lees dan mijn posts niet, als je ze niet begrijpt. Dan moet je meteen niet zo'n lelijke dingen zeggen aan een sukkelaar als ik. |
Citaat:
|
Privesurfen en ondertussen weibull analyses op poten zetten.... :?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be