Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Zeer kleine deeltjes uit inkt van tatoeages verspreiden zich in het lichaam (https://forum.politics.be/showthread.php?t=240409)

Universalia 14 september 2017 07:38

Zeer kleine deeltjes uit inkt van tatoeages verspreiden zich in het lichaam

De dag van vandaag is het al ingebakken als een modeverschijnsel een tattoo.

Schuilt er dan toch een 'klein' gevaar in een tekening op uw lichaam te laten zetten?

Citaat:

De bestanddelen van inkt van tattoo's verspreiden zich in het lichaam als microdeeltjes en als nanodeeltjes, en bereiken de lymfeknopen. Het probleem daarbij is dat we niet weten hoe die nanodeeltjes zich gedragen en reageren. Er is ook gebleken dat de deeltjes zich op twee manieren verspreiden, passief en actief, waarbij ze opgegeten worden door witte bloedcellen die de deeltjes dan naar de lymfeknopen brengen.
Begrijpt u mij niet verkeerd in de zin van: ik heb er totaal géén problemen mee dat iemand zich hij/zij laat vol schilderen.

Ikzelf heb er geen boodschap aan.

p.s. Een vrouwtje met een tattoo die komt hier zelfs niet binnen.
Waarschijnlijk daarom dat ik niet veel keuze meer heb. :rofl:

bembem 14 september 2017 08:02

ja ik had daar reeds eerder over gehoord, klopt idd.....

reservespeler 14 september 2017 08:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8527028)
De dag van vandaag is het al ingebakken als een modeverschijnsel een tattoo.

Schuilt er dan toch een 'klein' gevaar in een tekening op uw lichaam te laten zetten?

Begrijpt u mij niet verkeerd in de zin van: ik heb er totaal géén problemen mee dat iemand zich hij/zij laat vol schilderen.

Ikzelf heb er geen boodschap aan.

p.s. Een vrouwtje met een tattoo die komt hier zelfs niet binnen.
Waarschijnlijk daarom dat ik niet veel keuze meer heb. :rofl:

Ik vind een tatoe afgrijselijk.
Een zelfstandige bierhandelaar kreeg problemen met de overheid omdat hij weigerde een getatoeëerde in dienst te nemen als verkoper.
Gevolg, hij nam niemand in dienst en stak met het overige personeel een tandje bij.

bembem 14 september 2017 08:12

same here, vind het ook afgrijselijk, dat doet me altijd aan de kermis denken, lol

Anna List 14 september 2017 09:06

ik vind sommige tatoes geweldig, er zitten er daar heel mooie en erotiserende tussen.
meestal een plus voor mij, zo'n mooie tatoe bij een mooie vrouw.

niks voor op mijn eigen lijf echter.

Het Verzet 14 september 2017 09:15

Sommige vind ik wel mooi, maar ik zou zo niet iets kunnen bedenken dat ik levenslang op mijn lijf zou willen.
Gelijk van die mensen die de namen van hun kinderen laten zetten. Vowa? Schrik om ze te vergeten ofzo?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be