Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   ik zen in overdrive, help (https://forum.politics.be/showthread.php?t=240444)

bembem 17 september 2017 02:03

ik zen in overdrive, help

ik weet niet hoe het komt maar sinds gisteren zen ik terug vol energie, lastig is het wel moet ik zeggen want het ziet er oa niet naar uit dat ik deze nacht nog een oog dichtdoe, wat zich uiteraard zal wreken de komende week aangezien ik dan wss terug een downachtige periode zal hebben, meh ik zal er maar mee leren leven zeker.....

maddox 17 september 2017 02:15

Werk gewoon een koppel D-cellen leeg met een speelgoedje.

Met wat geluk val je moe en voldaan in slaap.

bembem 17 september 2017 02:22

ja ik heb zin om de nachtbus te pakken, paris here i come! dan bij aankomst verse croissants, koffie + een pakske sigaretjes & genieten maar~ oui la vie est belle...

bembem 17 september 2017 02:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 8528773)
Werk gewoon een koppel D-cellen leeg met een speelgoedje.

Met wat geluk val je moe en voldaan in slaap.

o_0

bembem 17 september 2017 02:44

meh waarom woon ik toch in dit gat... niets te beleven hier 's nachts behalve m'n kas opfretten :-(:-(

bembem 17 september 2017 02:47

zelfs de nachtwinkels zijn gesloten o_0

bembem 17 september 2017 02:59

beurk i was meant to lead a bohemian life with artists, intellectuals, anarchist lefties.. & perhaps various members of the underdog... (en zie wat ervan geworden is, so far enkel bohemian in my head + stuck tssn kleinburgers duh) :roll:

bembem 17 september 2017 03:26

wat heb ik toch gedaan om dit te verdienen... ik wil 's nachts in duistere kroegen vertoeven, interessante conversaties voeren with intriguing people, me met sigarettenrook & absinthe walmen omringen as i am special! bb special!! bb the artistic soul.... yep!! now i am rotting away in this tiny place called merksem, ja ik zen m'n leven hier ah vergooien en straks zen ik een old spinster zonder echt geleefd te hebben, anderen zullen at least aan hun 9 to 5 huisje boompje beestje kinderen & kleinkinderen overhouden die hen zullen komen bezoeken wanneer ze oud & versleten zijn, en ik zal enkel in m'n hoofd geleefd hebben en de suikertante mogen spelen zeker, awel die vlieger gaat niet op pffffffffff

Eyjafjallajökull 17 september 2017 06:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8528782)
now i am rotting away in this tiny place called merksem, ja ik zen m'n leven hier ah vergooien en straks zen ik een old spinster zonder echt geleefd te hebben

Zowaar wat realiteitszin ! Merksem for life :-D

Citaat:

en de suikertante mogen spelen zeker
Euhm, je weet toch dat suikertantes rijk zijn hé ?

reservespeler 17 september 2017 07:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8528769)
ik weet niet hoe het komt maar sinds gisteren zen ik terug vol energie, lastig is het wel moet ik zeggen want het ziet er oa niet naar uit dat ik deze nacht nog een oog dichtdoe, wat zich uiteraard zal wreken de komende week aangezien ik dan wss terug een downachtige periode zal hebben, meh ik zal er maar mee leren leven zeker.....

U heeft wel veel aandacht nodig op dit politiek forum.

Bobke 17 september 2017 07:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8528769)

Ik ken dat, een bevlieging van werklust.
Zet u een beetje, het zal overgaan.

Hoomer 17 september 2017 08:48

Citaat:

wat heb ik toch gedaan om dit te verdienen... ik wil 's nachts in duistere kroegen vertoeven, interessante conversaties voeren with intriguing people, me met sigarettenrook & absinthe walmen omringen as i am special! bb special!! bb the artistic soul.... yep!! now i am rotting away in this tiny place called merksem, ja ik zen m'n leven hier ah vergooien en straks zen ik een old spinster zonder echt geleefd te hebben, anderen zullen at least aan hun 9 to 5 huisje boompje beestje kinderen & kleinkinderen overhouden die hen zullen komen bezoeken wanneer ze oud & versleten zijn, en ik zal enkel in m'n hoofd geleefd hebben en de suikertante mogen spelen zeker, awel die vlieger gaat niet op pffffffffff

Daar is maar 1 oplossing voor, in plaats van achter vettig eten te zoeken 's nachts moet je naar duistere kroegen gaan. voila, den Hoomer is weeral met een oplossing gekomen. ;-)

Wapper 17 september 2017 09:57

Bimbam bij Alloo in de Nacht! :cheer:

Universalia 17 september 2017 10:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 8528851)
Bimbam bij Alloo in de Nacht! :cheer:

Die clowneske figuur zijn idiote programma's mogen ook van het scherm verdwijnen, niet dat ik er naar kijk maar ik heb er wel weet van. :-D

Elio di Supo 17 september 2017 11:02

Citaat:

Waar jij van spreekt heb ik meegemaakt in de jaren '90 in het nachtleven van Antwerpen, Gent en soms ook Amsterdam. Zijn de tijden dan zo veranderd?

Eduard Khil 17 september 2017 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 8528884)
Waar jij van spreekt heb ik meegemaakt in de jaren '90 in het nachtleven van Antwerpen, Gent en soms ook Amsterdam. Zijn de tijden dan zo veranderd?

neen

Eduard Khil 17 september 2017 11:25

Citaat:

as i am special! bb special!!

Tomas 17 september 2017 11:28

bb, ik zou je toch afraden in die psychische conditie naar Korea te gaan. Lijkt me absoluut geen goed idee om daar in je eentje in zo'n mentale toestand te gaan rondlopen waar je niemand kent. Beter thuis blijven dan, bem bem. Je lijkt me daarvoor op dit moment niet stevig genoeg voor in je schoenen te staan. Tenzij je samen met iemand op reis gaat, die jou wat kan ondersteunen op je mindere momenten.

Eduard Khil 17 september 2017 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tomas (Bericht 8528896)
bb, ik zou je toch afraden in die psychische conditie naar Korea te gaan. Lijkt me absoluut geen goed idee om daar in je eentje in zo'n mentale toestand te gaan rondlopen waar je niemand kent. Beter thuis blijven dan, bem bem. Je lijkt me daarvoor op dit moment niet stevig genoeg voor in je schoenen te staan. Tenzij je samen met iemand op reis gaat, die jou kan ondersteunen.

neenee, laat ze maar gaan. Tschijnt dat ze zich van kant gaat maken als ze daarna terugkomt :lol:

nabat54 17 september 2017 11:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8528898)
neenee, laat ze maar gaan. Tschijnt dat ze zich van kant gaat maken als ze daarna terugkomt :lol:

Ik weet het niet, straks draait ze daar de Kim een tong (haar puisten zijn al weg, het perzikhuidje is er ) en al stoeiend wordt er op die rode knop gedrukt en hebben we een atoomoorlog op ons dak. :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be