![]() |
ik zen in overdrive, help
ik weet niet hoe het komt maar sinds gisteren zen ik terug vol energie, lastig is het wel moet ik zeggen want het ziet er oa niet naar uit dat ik deze nacht nog een oog dichtdoe, wat zich uiteraard zal wreken de komende week aangezien ik dan wss terug een downachtige periode zal hebben, meh ik zal er maar mee leren leven zeker.....
|
Werk gewoon een koppel D-cellen leeg met een speelgoedje.
![]() Met wat geluk val je moe en voldaan in slaap. |
ja ik heb zin om de nachtbus te pakken, paris here i come! dan bij aankomst verse croissants, koffie + een pakske sigaretjes & genieten maar~ oui la vie est belle...
|
Citaat:
|
meh waarom woon ik toch in dit gat... niets te beleven hier 's nachts behalve m'n kas opfretten :-(:-(
|
zelfs de nachtwinkels zijn gesloten o_0
|
beurk i was meant to lead a bohemian life with artists, intellectuals, anarchist lefties.. & perhaps various members of the underdog... (en zie wat ervan geworden is, so far enkel bohemian in my head + stuck tssn kleinburgers duh) :roll:
|
wat heb ik toch gedaan om dit te verdienen... ik wil 's nachts in duistere kroegen vertoeven, interessante conversaties voeren with intriguing people, me met sigarettenrook & absinthe walmen omringen as i am special! bb special!! bb the artistic soul.... yep!! now i am rotting away in this tiny place called merksem, ja ik zen m'n leven hier ah vergooien en straks zen ik een old spinster zonder echt geleefd te hebben, anderen zullen at least aan hun 9 to 5 huisje boompje beestje kinderen & kleinkinderen overhouden die hen zullen komen bezoeken wanneer ze oud & versleten zijn, en ik zal enkel in m'n hoofd geleefd hebben en de suikertante mogen spelen zeker, awel die vlieger gaat niet op pffffffffff
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zet u een beetje, het zal overgaan. |
Citaat:
|
Bimbam bij Alloo in de Nacht! :cheer:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
bb, ik zou je toch afraden in die psychische conditie naar Korea te gaan. Lijkt me absoluut geen goed idee om daar in je eentje in zo'n mentale toestand te gaan rondlopen waar je niemand kent. Beter thuis blijven dan, bem bem. Je lijkt me daarvoor op dit moment niet stevig genoeg voor in je schoenen te staan. Tenzij je samen met iemand op reis gaat, die jou wat kan ondersteunen op je mindere momenten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be