![]() |
Huizen flippen mag dat ?
Telkens ik iets vind dat betaalbaar is, is het dezelfde dag nog weg. En telkens staat het een jaar of twee erna terug te koop voor 3, 4, 5 keer de prijs. Meestal dan nog slecht gerenoveerd ook. Er zijn dus in Antwerpen een pak samenwerkingsverbanden van allochtone knutselaars die de hele immo inpalmen. Hun werklozen dwalen overal rond en geven de koopjes binnen het uur door en gewone mensen maken geen schijn van kans. Rest nog slechts veel te dure krotten.
Ik dacht dat men een huis niet binnen de drie jaar mocht verkopen ? Ze verknoeien daarenboven de hele stad met hun lelijke goedkope witte ramen. |
Wie wil er nu nog in Antwerpen wonen? :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
3 tot 4 keer dan nog.
Het is zo dat als je je enige woning binnen de 2 jaar terug verkoopt, je 3/5e van je registratierechten kan terugkrijgen, tenzij bij klein beschrijf. Dan moet je eerst de volle pot betalen aan registratierechten om dan 3/5e terug te vragen. |
Citaat:
Daar fietst er zo ééntje héél de dag rond al glurende naar alle huizen. Die is zelfs niet al te verlegen om te komen vragen (vrienden merkten dat op) zelfs wat je er met gaat doen met het bewuste huis na een tijdje. Héél der buurten worden daar ingepalmd. Zo zie je maar. :cry: |
|
Citaat:
|
Citaat:
En inderdaad. De vriendjes van Bart De Wever hebben zo eens een pand doorverkocht op dezelfde dag voor een paar miljard meer. Dat ik daar niet had aan gedacht :twisted: |
héhé.... ik ken ook zo een paar woningen, die op korte tijd al een paar keer verkocht geweest zijn.
Komt trouwens voor in heel België. Je koopt een huis in de staat waar het zich in bevindt. Tot je er in woont, en je stelt vast dat .... Herstellen/aanpassen is soms zo duur, dat je het beter terug verkoopt. Meer moet je achter deze toestanden niet zoeken hoor. ;) |
Oesp...
Srry. Had niet gelezen voor een veel duurdere prijs.... Shame on me. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be