Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   'meals' op vluchten v british airways zelf te betalen dr reizigers, it's a shame lol (https://forum.politics.be/showthread.php?t=240457)

bembem 17 september 2017 22:59

'meals' op vluchten v british airways zelf te betalen dr reizigers, it's a shame lol

ik lees hier net op m'n eticket dat de maaltijden op de vlucht die ik onlangs boekte met british airways door de passagier zelf dienen betaald te worden, een beetje in de trant van ryan air dus waar de reizigers ook extra moeten betalen als ze iets wensen te nuttigen tijdens het vliegen, met het verschil dat ryan air gekend staat een lowcost maatschappij te zijn itt british airways, allez ik sta eigenlijk van niet veel meer versteld maar vind het toch best sneu, i mean waar is de tijd dat airlines hun klanten verwendden met prullaria & allerhande speeltjes (puzzels, spelletjes, boekjes ed voor de kindjes..)

ah well, ik zal wel niet vd honger omkomen op dat ene uurtje op weg naar heathrow, + dat eenmaal op korean airways de food wel gratis zal zijn (of tenminste inbegrepen in de prijs vh ticket lol), hopelijk rund bulgogi & kimchi of zoiets, ik kijk er in ieder geval naar uit, XD!

(ja men moet hoe langer hoe meer besparen, en wie betaalt het gelag -> de reiziger) :o

bembem 17 september 2017 23:09

ik zal alleszins m'n voorzorgen nemen & een lunchbox meenemen met wat versnaperingen in om de zevental uur transit op heathrow op een aangename manier te overbruggen, i mean ik zen niet van plan me er blauw te betalen aan dure snacks enzo, dat worden dus wellicht broodjes met pindakaas, chipjes, nootjes en droge worstjes die ik zal meenemen... en een fruitsapje :-):-)

fred vanhove 17 september 2017 23:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8529174)
ik zal alleszins m'n voorzorgen nemen & een lunchbox meenemen met wat versnaperingen in om de zevental uur transit op heathrow op een aangename manier te overbruggen, i mean ik zen niet van plan me er blauw te betalen aan dure snacks enzo, dat worden dus wellicht broodjes met pindakaas, chipjes, nootjes en droge worstjes die ik zal meenemen... en een fruitsapje :-):-)

Groot gelijk. Al dat gezeik met dat eten op die vluchten. Dat ze de mensen gerust laten met dat heen en weer getrek met die karren. Die schotels op uw knieën en die stank die je er moet bijnemen.
Bij het instappen iedereen 2 broodjes met kaas of hesp en een flesje water. Simpel makkelijk en kunnen ze gelijk de vluchten wat goedkoper maken

bembem 18 september 2017 00:04

aow fred ik vind die plateaus juist leuk, is telkens weer een verrassing te zien wat ze voorschotelen... lol

maddox 18 september 2017 01:24

Vervang het cabinepersoneel door een kroketmuur en een drankautomaat.

bembem 18 september 2017 02:22

omg die zit :lol:

maddox 18 september 2017 02:38

't Is maar een idee voor ryanair en dergelijke low cost prularia die de meutes toeristen naar de desbetreffende toeristenvallen brengen.

Mijn volgende bestemmingen ten andere zijn weerom Moskou en de VAE.

Eduard Khil 18 september 2017 06:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 8529190)
Vervang het cabinepersoneel door een kroketmuur en een drankautomaat.

Nee gij, dan moet bembem nog tot daar wandelen om haar eten te krijgen, terwijl ze nu lekker lui kan wachten tot ze het brengen

Anna List 18 september 2017 06:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8529174)

is bij SN Brussels ook zo hoor.

laatste vlucht naar Madrid zat er de rij voor mij ook ene die erop voorzien was, die haalde zijn boterhammetjes boven. en hij kreeg daar een gratis koffie bij toch.

zijn (tamelijk groot pak) bokes waren netjes in zilverpapier verpakt, het deed me wat aan de schoolreizen uit mijn jeugd denken. ... gelukkig had hij er geen eiersla tussen.

The Paulus Experience 18 september 2017 06:41

En op vluchten wat je een maaltijd krijgt trakteert de piloot natuurlijk

Skobelev 18 september 2017 06:42

Laatste vlucht met BA:
-Twee wodka-orangen net na het opstijgen (had maar 1 gevraagd maar kreeg er twee)
-Diner (keuze uit drie menu's)
-Ruim ontbijt
-Gans de vlucht drinks naar believen

Koop u een ander ticket.

Anna List 18 september 2017 06:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 8529230)

t is precies nog vroeg, Polle, weg geweest gisteren?

Eyjafjallajökull 18 september 2017 06:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 8529230)

Op een luchtzak ?

Anna List 18 september 2017 06:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8529236)
Op een luchtzak ?

ik dacht knutsel ik zin ook zo'n ineen, maar dat is toch nog moeilijker dan ik dacht te doen om.

Eyjafjallajökull 18 september 2017 06:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8529241)
ik dacht knutsel ik zin ook zo'n ineen, maar dat is toch nog moeilijker dan ik dacht te doen om.

Je mag zo niet lachen met Paulus zijn beperktheden.

De schoofzak 18 september 2017 07:54

Terzijde, maar vanaf nu ga ik bij de keuze die ze aanbieden als maaltijd, voortaan altijd informeren of er porc is.
En eens rondkijken of er verschrikte gezichten van moslims zijn.

Jay-P. 18 september 2017 08:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8529275)
Terzijde, maar vanaf nu ga ik bij de keuze die ze aanbieden als maaltijd, voortaan altijd informeren of er porc is.
En eens rondkijken of er verschrikte gezichten van moslims zijn.

Doen! Zeker op een vlucht naar Wevelgem.

TheFourHorsemen 18 september 2017 08:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8529234)
Laatste vlucht met BA:
-Twee wodka-orangen net na het opstijgen (had maar 1 gevraagd maar kreeg er twee)
-Ruim ontbijt

Koop u een ander ticket.

Men laat passagiers precies meer en meer de keuze bij de korte vluchten.

Daar ben ik blij om. Ik wil geen €15 betalen voor een slechte maaltijd als ik slechts 3u moet vliegen. Dan eet ik liever voor en na de vlucht en kan ik tijdens de vlucht tenminste wat lezen zonder constant te worden gestoord.

Skobelev 18 september 2017 09:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 8529307)
Men laat passagiers precies meer en meer de keuze bij de korte vluchten.

Daar ben ik blij om. Ik wil geen €15 betalen voor een slechte maaltijd als ik slechts 3u moet vliegen. Dan eet ik liever voor en na de vlucht en kan ik tijdens de vlucht tenminste wat lezen zonder constant te worden gestoord.

Op een vlucht van 13 uur is dat anders een welgekomen afleiding.

fox 18 september 2017 09:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8529234)
Laatste vlucht met BA:
-Ruim ontbijt

Koop u een ander ticket.

Met Korean vliegen vanuit Heathrow, pokkeduur en er bestaan veel goedkopere alternatieven. Zoals steeds, broodje aap

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be