![]() |
Uw favoriete benaming voor Kim Jong Un?
Hoge bomen vangen veel wind en dat geldt zeker ook voor de grote Leider uit Noord-Korea die terecht trots mag zijn op de vele bijnamen die hij krijgt (met dank ook aan den Donald).
|
Gewoon Kim Jong Oen. Ik laat de heer Oen gewoon in zijn waarde door zijn nechte naam uit te spreken.
Ik leg hooguit wat extra nadruk op die laatste lettergreep. |
Echt kinderachtig van Trump om hem 'Rocketboy' te noemen. Straks zegt Kim: 'al wat ge zegt zijt ge zelf'.
Niveau :? Ik zou hem Kim Trump San noemen. Of Pocket Trump. |
Citaat:
|
De gele Hedebauw.
|
De Koreaanse Beke.
|
De grote uitzondering (de enige dikke in een land van magere mensen).
|
De 'Rakket O' fiel' lijkt mij een gepaste naam. :oops:
|
Voorlopig is het blabla-oen,binnenkort boemboem-oen.
|
Kim Bad Hair Day.
|
Kan Monseigneur Laurent niet op staatsiebezoek naar PjongYang?
Me dunkt dat ze samen nog een fijne tijd kunnen beleven...misschien gezellig samen ook eens een raketje lanceren.... Vandaar dat ik het vanaf onmiddelijk graag over MENEER Kim zal hebben. |
zalig zijn die generaals met hun notaboekjes die alles noteren wat hun grote leider zegt.
Mijn werkgever zoekt ook zo'n personeel. Ik zou hem 'zijne weledelgestrengde hooggeboren edelachtbare' of zo noemen, iets belachelijks alvast, met dan zijn naam achter |
Het cartoon-kapsel.
|
Ik zie ook wel wat in de titel Voorzitter van de commissie van staatsbelangen.
Die titel was belangrijk genoeg dat het partijcongres voor het eerst in 36 jaar bijeengeroepen werd om hem die titel te geven, dus dan moet hij maar gebruikt worden ook. |
![]() Geen commentaar op een foto komende van het net. |
Citaat:
|
Kim.... Klein Irriterend Manneke....
|
Koreaanse Imitatie Mao
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be