Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   uw schatten vd kringwinkel (https://forum.politics.be/showthread.php?t=240498)

bembem 21 september 2017 09:55

uw schatten vd kringwinkel

de kringwinkel bij mij in de buurt, ik zen er helemaal weg van, lol

ja ik herontdek want was er een tijd niet wezen kijken, mede omdat het aanbod was verslechterd - althans had de indruk dat het almaar meer 'brol' werd i.e. kapot + echt versleten dingen v die toestanden dus - alsook omdat m'n budget het toen amper toeliet, yep :oops::oops:

doch nu dat ik meer inkomen heb zullen ze me er vast & zeker nog wel zien, ehehehehehe XD!

ps straks post ik pictures....

Eyjafjallajökull 21 september 2017 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8531432)

ja ik herontdek want was er een tijd niet wezen kijken, mede omdat het aanbod was verslechterd - althans had de indruk dat het almaar meer 'brol' werd i.e. kapot + echt versleten dingen v die toestanden dus - alsook omdat m'n budget het toen amper toeliet, yep :oops::oops:

doch nu dat ik meer inkomen heb zullen ze me er vast & zeker nog wel zien, ehehehehehe XD!

Ik kan niet wachten...

bembem 21 september 2017 10:09

yea right

bembem 21 september 2017 10:21

anyway ziehier m'n nieuwe salontafel :-):-):-):-):-):-):-):-)

ja zo'n ronde was ik eveneens naar op zoek, en nu heb ik er een!! + dat ie lekker groot is, 100cm diameter! yep, ik kan nu gezellig in m'n salon eten on the table (niet meer in de zetel, alhoewel ik dat graag doe~) XD!

ze waren zelfs zo vriendelijk van me hun karretje even te lenen, yep ty kringwinkel dat was very nice i really appreciate ^^

(ah, op deze foto kleurt tafel in kwestie geel maar komt door de felle zon, in het echt is ie meer zoals op 1ste foto, iets donkerder evenwel - want ja daar is de belichting ook niet top alhoewel toch meer naar realiteit toe)

verder heb ik me er wat lectuur aangeschaft ^^

-> de autobiografie v Paul Jambers (ja ik zen fan lol), ook staan er interessante dingen in over het reilen & zeilen vd televisie-en filmwereld, en laat dat nu net iets zijn wat me sterk intrigeert + het leest vlot~

bembem 21 september 2017 10:24

ah interessant weetje, table was slechts 20€, yep superkoopje ehehehehe XD!

Marie van de koster 21 september 2017 10:27

Ik kom niet dikwijls in de kringwinkel maar als ik er kom, denk ik "als ik dat of dat nog eens nodig heb, kom ik het hier kopen". Het is er echt zo voordelig en dikwijls nog van goede kwaliteit.
Maar als ik dan "dat of dat" nodig heb, dan ga ik uit gewoonte naar een gewone winkel, ik vergeet de kringwinkel altijd, stom :-(

Marie van de koster 21 september 2017 10:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8531465)
ah interessant weetje, table was slechts 20€, yep superkoopje ehehehehe XD!

Amai ja!

bembem 21 september 2017 10:31

ihihi

Bobke 21 september 2017 10:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8531461)
anyway ziehier m'n nieuwe salontafel :-):-):-):-):-):-):-):-)

ja zo'n ronde was ik eveneens naar op zoek, en nu heb ik er een!! + dat ie lekker groot is, 100cm diameter! yep, ik kan nu gezellig in m'n salon eten on the table (niet meer in de zetel, alhoewel ik dat graag doe~) XD!

ze waren zelfs zo vriendelijk van me hun karretje even te lenen, yep ty kringwinkel dat was very nice i really appreciate ^^

(ah, op deze foto kleurt tafel in kwestie geel maar komt door de felle zon, in het echt is ie meer zoals op 1ste foto, iets donkerder evenwel - want ja daar is de belichting ook niet top alhoewel toch meer naar realiteit toe)

verder heb ik me er wat lectuur aangeschaft ^^

-> de autobiografie v Paul Jambers (ja ik zen fan lol), ook staan er interessante dingen in over het reilen & zeilen vd televisie-en filmwereld, en laat dat nu net iets zijn wat me sterk intrigeert + het leest vlot~

Kreeg je de peuken ook bij ?

bembem 21 september 2017 10:35

peuken?

Bobke 21 september 2017 10:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8531477)
peuken?

In de asbak.
Ze mogen hem wel uitkuisen voor ze dat verkopen.

bembem 21 september 2017 10:49

ha maar dat hout kleurt zo... is niet van peuken....

Mambo 21 september 2017 12:11

De een zijn brol is de ander zijn lol.

reservespeler 24 september 2017 18:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8531432)

Budget en kringwinkel???

The Paulus Experience 24 september 2017 21:37

Die tafel is -20 € waard

bembem 24 september 2017 21:43

wel, de belichting is niet top maar is heus wel een koopje, hout oogt super cozy - en helemaal niet versleten - in het echt ^^

Tavek 24 september 2017 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 8533654)
Die tafel is -20 € waard

Correct. Dat hout brandt niet goed.

The Paulus Experience 24 september 2017 21:50

Als ze mij eerst die 20 geven zou ik het meenemen.
Dat hout brandt wel snel op dus ik maak er aanmaakstukjes van.

Elio di Supo 25 september 2017 06:25

Ik vraag me af uit welke kroeg die tafel komt.

reservespeler 25 september 2017 06:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 8531555)
De een zijn brol is de ander zijn lol.

Goed gevonden, goede slogan voor zo'n winkel, zal wel niet veel klanten lokken, maar wie maalt daarom.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be