![]() |
de Millet generatie (hahahaha)
allez bezie dat nu, de snobkes :lol::lol::lol::lol::lol::lol:
https://www.youtube.com/watch?v=88PXPH81mkM ps @djvensterke2 on yt, thx for posting, i appreciate (was al langer op zoek naar deze reportage) ^^ |
@12:15.. een jongere Jambers zijdelings in beeld... :o ziet erg wit/zelfs neigend naar lijkbleek :lol::lol:
(was wel een knappe gast moet ik zeggen, lol) |
in zijn autobiografie staat oa dat deze reportage de verkoop v millet jassen in Vlaanderen aanzienlijk deed dalen, well done :-):-):-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hihi
|
Pffff.... Millet.
Later is daar ook nog Milket bijgekomen. ![]() Wie draagt nu zoiets ? In mijnen tijd bestond dat zelfs nog niet. ![]() ![]() |
Citaat:
Persoonlijk vind ik zowel Jani als Jambers lelijke mannen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Achterlijke apen!
|
De jeugd loopt nu met telefoons rond die veel meer kosten dan die jassen.
|
Ik heb dat altijd lelijke frakskes gevonden. Lacoste droeg ik nog wel af en toe omdat ik nu eenmaal iets heb met krokodillen.
|
Citaat:
Allemaal échte Lacoste. Tot het certifikaat hadden ze nagemaakt. ![]() Enne, dat krokodilletje oogt idd wel. Of had het mss te maken met Jake Lacoste ? |
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
Citaat:
En nu draagt de jeugd Adidas of Nike schoenen, Pepe jeans, T-shirts van Levis rugzakken van Eastpack en noem maar op. Ik vraag me af of degelijke kleding kopen en dragen snobistisch is, ik heb liever kleding die in model blijft na een wasbeurt dan rommel van de Zeeman die na een keer dragen en wassen gewoon tot een vod verworden is. ;-) |
Citaat:
Maar het kan ook anders, en ik hoop dat het vrouwvolk onder ons hier het goede voorbeeld gaat geven. Draag geen kleren. Dan heb je al die problemen die je opnoemt ook niet meer. :lol: |
Citaat:
Nu ja, ondertussen zijn velen van hen brave huisvaders- en moeders geworden die vaak de grootste moeite hebben om de eindjes aan elkaar te knopen. Door het leven zijn ze allang hun puberaal snobisme van toen kwijtgeraakt. ik zou eens willen weten wat er is geworden van die gasten die zo'n 30-tal jaar geleden werden geïnterviewd. ![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be