![]() |
Groen vraagt zich af of aanpak Francken in Maximiliaanpark wel wettelijk is
Weer typisch voor groen. Ze vragen zich niet af of het park in bezit nemen en illegaal hier verblijven wel wettelijk is.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...elijk-is.dhtml |
zo heeft Franken dat zelf gedaan ? En vluchtelingen die hier zonder vergunning stranden in een park zitten daar dus volledig op hun plaats ?
|
Hebben de experten bij Groen zich al afgevraagd of de groenvoorzieningen in dat park niet met de voeten getreden worden?
Of zouden ze achter de schermen soms een woestijnvorming voorbereiden? Stel u voor zeg. |
Citaat:
|
Citaat:
enfin...... |
Citaat:
Ja de partij van Calvo was erbij toen dit voor de eerste keer toegepast werd. Tegenwoordig wordt deze methode in heel Europa gebruikt, gaat hij ieder Europees land in vraag stellen? |
Groen krijgt genoeg subsidies uit de belastingspot om als publiciteitsstunt een groot domein af te huren en in te richten als Groen Opvangscentrum.
De illegalen kunnen daar dan terecht voor alle menselijke behoeften, behalve verantwoordelijkheid opnemen. Vlamingen kunnen er terecht op hun geweten te sussen door vrijwilligerswerk te doen. |
Citaat:
|
Waarom vragen ze zich dat af ?
Hebben ze geen juristen in die partij die dat weten ? |
Dat Calvo (is dat geen mayonnaise?) in Barcelona van zijn tak gaat maken!
|
gisteren kakelCalvo horen declameren dat politici omzichtig moeten zijn in hun taalgebruik.
en hij meende het ... wellicht bedoelde hij de andere politici. |
Citaat:
|
Bij de groentjes en bij de roodjes zijn ze altijd goed in het zich afvragen of iets legaal is, maar zelf met een oplossing afkomen, dat kunnen ze niet.
Ze beweren altijd dat ze absoluut niet de grenzen willen openzetten voor iedereen. Tegelijk vinden ze de aanpak van nu te onmenselijk. Maar als je dan vraagt wat ze dan wél willen, dan blijft het angstvallig stil, of ze vervallen in complete algemeenheden : "het moet meer menselijk, we moeten ons hart laten zien.". Nu, ik heb eens mijn hart laten zien. Ik had de indruk dat ze eerder in mijn portefeuille geïnteresseerd waren... |
Citaat:
|
Wat zouden ze nu eigenlijk willen bij Groen?
Dat Theo gratis GPS'en uitdeelt aan de 'vluchtelingen', samen met instructies hoe ze ongezien op vrachtwagens kunnen springen om illegaal naar Groot-Brittannië te raken? Hoe ze geweld kunnen gebruiken om hun doel te bereiken? En misschien nog gratis onderdak, een 5 sterren hotel is goed genoeg, alles wat minder is, is natuurlijk pure wreedheid tegenover mensen die zo afgezien hebben. En liefst veel cash? En misschien wat prostituées ter beschikking stellen, kwestie dat alle behoeften gedekt zijn? Ja, daarvoor dient de overheid volgens Groen blijkbaar... |
Ik vraag me af of het wel legaal is dat Groen! zich Groen! noemt. Dat is misleidende reclame. Bruinrood! zou eerlijker zijn.
|
Groen moet men dringend in de schutkring duwen, gevaarlijke partij wegens oproerkraaien.
|
Groen wil Theo nog populairder maken.
|
Citaat:
altijd t zelfde die linkiewinkies :lol: en volgende kiezing weer komen janken ... |
Citaat:
Ik zou toch maar op je houding letten. In Deutschland gingen twee van de drie linkse partijen er ook op vooruit: Die Linke 0,6 en de Groenen 0,5. ;-) :rofl: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be