![]() |
Vanwaar komt jou nick ?
Kojak.
Is eigenlijk een bijnaam die ik al meer dan 20 jaar heb. Heeft naar het schijnt ergens iets te maken met een gelijkenis op hoog niveau. ![]() Vandaar. En blijkbaar een gegeerde nicknaam, want niet overal kan ik hem gebruiken. Dus mocht je hem op andere fora ook soms tegenkomen, is de kans zelfs niet zo groot dat ik het ook zou zijn. Het kan dus best ook een andere idioot zijn. ![]() |
:lol::lol: ic :lol:
|
'bembem' omdat dit is wat ik oa in mezelf prevel met het dichtdoen vd keukenkasten + dat me niet direct iets anders te binnenschoot op moment v me hier lid te maken... lol
|
(overigens heeft de keuze v m'n nick doorgaans te maken met eten - tenminste als het wat geinig overkomt of leuk klinkt, zodoende ben ik op het thailandforum bvb 'chacha') ihihihi
|
|
- lol -
|
mijn nick komt van den Aldi.
|
o_0
|
Een idioot registreerde hier als Homer en liet daarna niets meer van zich horen, daar ik mijn eigen niet wou verloochenen heb ik dan maar Hoomer genomen, ik heb een madam Marge genoemd die helaas nog geen lid is van dit forum en drie kinderen; Bart, Lisa en dat kleintje.
![]() |
Ik vond het Kempense dialectwoord voor de tas met boterhammen voor 's middags, van de arbeider of de student, een grappig woord.
Ik weet zelfs niet of dat 'schoven' betekent "eten", dus "naar binnen schuiven". Maakt niet uit. Heeft verder geen enkele betekenis of link. |
Citaat:
|
Citaat:
Dan spreekt men zijn schoofzak aan. |
Citaat:
|
Ik heb "Vandersypen" altijd een grappige naam gevonden, en al helemaal wanneer Antwerpenaren die uitspreken. Ik gebruik die soms (net als de naam "Vancompernolle" trouwens) als standaardnaam voor een fictief persoon in één of ander denkbeeldig scenario.
Verder kom ik nogal gezapig over op mijn omgeving. |
Vlad is mijn echte naam. Vlad III eigenlijk.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die van mij komt uit het noorden, is nu toch al een week of drie achterhaald.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be