![]() |
Franstaligen zijn luier en/of slordiger.
Walen > Brusselaars > Vlamingen
overtreffende trap van nonchalance en gebrek aan stiptheid. meten is weten: http://www.standaard.be/cnt/dmf20170925_03093835 Citaat:
|
Misschien zijn ze rijker, Anna.
Wie te laat is met zijn autokeuring moet een boete betalen. Allez, hier toch. |
Citaat:
Nu gij :-D |
Citaat:
hoe minder economische activiteit, hoe beter voor t milieu! als t goed is, zeggen we het ook! ... zeker als het heeeeeel goed is!! |
Citaat:
Ons Marie is niet voor niks aan d'Oert gaan wonen, toch! |
Citaat:
:cheer: Wallonië is en blijft een economische woestijn! :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
@ Anna, zijde gij helderziend?
Mijnen Albeir is vandaag naar de aurokeuring gegaan en hij moest 10 euro 'boete' betalen. Pfffffff zeg. Ik vroeg hem al enkele weken geleden: Albeir, wanneer moet onze auto (voor 't eerst) gekeurd worden? Antwoord: VOOR het einde van de maand september. Ok, alles wat met onze auto te maken heeft laat ik aan mijnen Albeir over. Kom ik vandaag uit mijn werk en dan mag ik horen dat hij ipv 35 euro er 45 moeten betalen heeft. Ni tof!!! Enige positieve noot: auto werd goedgekeurd :cheer::cheer: |
Franstalige Belgen zijn vooral "je m'en foutisten" die helemaal niets van Vlaanderen begrijpen.
|
Citaat:
Slordigheid Walen > Slordigheid Brusselaars > Slordigheid Vlamingen Je moet > dan wel zien als groter dan |
Citaat:
|
Citaat:
Erger maakt het feit dat ze eigenlijk achterbaks zijn; voor zichzelf zijn ze niet kommaneukend, maar proberen ze alles met de lange arm op te lossen. De rust die heerst als je in Wallonië komt... onbetaalbaar. Van zodra ik kan keer ik Vlaanderen de rug toe. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() ![]() |
Citaat:
Meer nog, klagers zijn het ook. Eerste klas, zoals een paar jaar geleden ook gebleken is in een opinie peiling. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be