![]() |
madammen met een debardeurke zijn gemeen!
Citaat:
https://www.demorgen.be/binnenland/m...agen-b66f7f1a/ iemand opmerkingen over katoenplukkers? :p |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ge gaat uw voorkeur weeral moeten aanpassen. 't Zal U leren, oftewel zoals de Panda schrijft: Schadenfreude galore :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo gezien hebt ge gelijk. Mijn excuus. |
Citaat:
stel dat lezers zo mijn identiteit zouden achterhalen! :lol: |
However, de feiten blijven.
Zoals mijn vroegere baas (Brusseleir) ooit zei: "Parolle s'envolatum mor papeere blaive stoen!" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Maar bon, on topic, schaapjes scheren hoeft niet altijd in wrede omsandigheden te gebeuren. Ik heb er al geschoren die er staan van te genieten. Behalve aan de zjuzemien met die grote tondeuze , dat hebben ze meestal iets minder graag. Ge-ze-ver...in de morgen. |
Wat hebben er tegenwoordig toch zoveel mensen tegen schapen?
Het zijn best lieve dieren waar je best al eens goed kan met lachen als ze staan te 'gillen' in een weide. Nu zong Urbanus al over 'madammen met een bontjas' dat die gemeen waren :roll: Ik gil in de meeste gevallen een deuntje mee dan en dan zie je die dieren kijken zo van: Wat krijgt dien onnozele??? :rofl: ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
of niet..... :hm: |
Citaat:
Ze worden met liefde en respect geschoren. :-P Zeggen dat ik dat vroeger met een schaar deed....1.5 uur werk per schaap. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be