Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Binnenkort krijg je gepersonaliseerde tv-reclame, ook op basis van je winkelaankopen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=240566)

Universalia 25 september 2017 20:12

Binnenkort krijg je gepersonaliseerde tv-reclame, ook op basis van je winkelaankopen

Binnenkort krijg je gepersonaliseerde tv-reclame, ook op basis van je winkelaankopen

Citaat:

CONSUMENT Heel wat Telenet-klanten krijgen, als ze binnenkort naar de SBS-zenders Vier, Vijf of Zes kijken, gepersonaliseerde reclame voorgeschoteld. Die zal niet alleen gebaseerd zijn op het kijk- en surfgedrag, maar ook op de aankopen in de winkel. Dat schrijven Het Nieuwsblad en De Standaard vandaag.
Het is nog niet erg genoeg dat de reclameboodschappen die nu de meeste tv uitzendingen tot vervelens toe storen, dat we daar al door gehersenspoeld worden.

De idiotie in beeld:

Schat!! er stoorde gisteren een film tussen de reclame boodschappen op TV

Ik schrijf al jaar en dag dat de gezelschapsspellen terug ter tafel gaan komen en als men zo voortgaat, ga ik misschien nog gelijk krijgen ook.

Ach, laten we het niet te ver zoeken, het is allemaal

Eigenlijk stel ik hiermede de vraag naar u toe beste forumleden: kan je zo iets goedkeuren dat soort gang van zaken of niet?

Eduard Khil 25 september 2017 20:19

danku sossen!

DucDEnghien 25 september 2017 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8534474)

Het is nog niet erg genoeg dat de reclameboodschappen die nu de meeste tv uitzendingen tot vervelens toe storen, dat we daar al door gehersenspoeld worden.

De idiotie in beeld:

Schat!! er stoorde gisteren een film tussen de reclame boodschappen op TV

Ik schrijf al jaar en dag dat de gezelschapsspellen terug ter tafel gaan komen en als men zo voortgaat, ga ik misschien nog gelijk krijgen ook.

Ach, laten we het niet te ver zoeken, het is allemaal

Eigenlijk stel ik hiermede de vraag naar u toe beste forumleden: kan je zo iets goedkeuren dat soort gang van zaken of niet?

Ja. TV-media zoeken naar nieuwe business modellen. Daar is niets mis mee. Ik kijk al jaren niet meer naar televisie en je wordt er echt niet ongelukkiger van.

Universalia 25 september 2017 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 8534479)
Ja. TV-media zoeken naar nieuwe business modellen. Daar is niets mis mee. Ik kijk al jaren niet meer naar televisie en je wordt er echt niet ongelukkiger van.

Daar is zoals u volledig terecht schrijft niets mis mee maar dit is er toch zwaar over niet dat soort van hersenspoeling of zie ik dat weer maar eens totaal verkeerd? :-o

Eduard Khil 26 september 2017 06:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8534517)
Daar is zoals u volledig terecht schrijft niets mis mee maar dit is er toch zwaar over niet dat soort van hersenspoeling of zie ik dat weer maar eens totaal verkeerd? :-o

Lijkt me net beter. Ik heb geen nood aan reclame voor zaken die me geen hol interesseren

maddox 26 september 2017 12:38

Simpele oplossing, kijk gewoon geen TV.

Tavek 26 september 2017 12:41

Ik kijk geen tv meer.

Dus dat probleem heb ik niet. Ik volg mijn series op netflix, amazon prime, enz...

Xenophon 26 september 2017 12:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 8534936)
Simpele oplossing, kijk gewoon geen TV.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8534938)
Ik kijk geen tv meer.

Dus dat probleem heb ik niet. Ik volg mijn series op netflix, amazon prime, enz...

Wij hier kijken enkel nog naar een paar geselecteerde opgenomen series, waarbij de reclame, gepersonaliseerd of niet, doorgespoeld wordt.

Soms kijk ik op Duits wel eens naar het internationale nieuws, aan het nieuws voor politieke idioten zoals op VTM en de BRT heb ik geen boodschap.

Het Verzet 26 september 2017 12:51

Tsjah, het TV-model zoals telenet dat aanbiedt mag voor mijn part gerust begraven worden. Mensen willen kijken wat ze willen, wanneer ze willen.
Ouderwets TV-kijken gaat eruit.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be