![]() |
Fotoshopweek N-VA
Er is een officieel verzoek binnen gekomen of wij alsjeblieft geen logo's van de N-VA meer willen gebruiken op dit forum. Maarten heeft dit als officiële mededeling op het forum geplaatst, en wij als brave bezoekers gaan er deze week dus alles aan doen om politics.be niet aangeklaagd te laten worden.
De fotoshop opdracht van deze week luidt dus: maak een afbeelding waarin het N-VA logo niet gebruikt wordt. De opdracht is verder helemaal vrij, als het maar absoluut niets* met de N-VA te maken heeft. Hierbij alvast een eerste opzetje: ![]() Veel plezier, ben benieuwd of we cartoonisten in de dop blijken te hebben hier. *Parodie is een beschermde uitingsvorm waarop copyright en merkenrecht verminderd van toepassing zijn. |
helfie! ik heb geen inspiratie
|
Had het nu 'koffie' geweest, dan zou ik mss een poging gewaagd hebben...
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Mijn bijdrage.
Het betreft een eigen creatie. Ik stel mijn creatie publiek beschikbaar voor alle doeleinden zonder copyright-vermelding en verzaak aan alle rechten. Ik geef de expliciete toestemming om variaties op mijn creatie te maken. |
![]() |
Om terug een goed puntje te halen:
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Zo, jullie gaan los, en Vlad in het bijzonder. Ik zal er zelf ook nog eens wat delen, de logo's van de Nederlands Vlaamse Alliantie, de Natuur Verpesten Alliantie, de Naar de sterren en daar Voorbij Alliantie en de Nazi's Verenigd Alliantie, zullen we maar zeggen. Natuurlijk in geen enkele manier gelinkt aan de N-VA.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
|
Wat een stouterds zijn jullie toch forumleden, zie wat je de brave man nu aangedaan hebt. :roll: :roll:
|
Citaat:
|
![]() |
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be