![]() |
lotjes
zo nu & dan bekruipt me een onweerstaanbare drang om eens goed te krabben... (ik weet niet of jullie dat ook wel eens hebben, maar ik dus wel) lol
ja, ik zen niet zo'n euromillion player, en ook de lotto kan me niet erg bekoren.... maar kraslotjes daarentegen da's m'n dada... :-):-) vroeger ging m'n voorkeur vooral uit naar subito'kes, lol, maar tegenwoordig ben ik overgeschakeld naar de 'cash' lotjes, ik weet eigenlijk niet goed waarom wss heeft het te maken dat ik graag afwisseling heb ehehehehe zoiets, ook heb ik de indruk dat je er eerder iets mee kan winnen alhoewel ik reeds met zo'n subitoke van 1€ eens 250€ heb gewonnen, jawel :-P:-P anyway ziehier de pictures: ![]() boh, zoals jullie kunnen zien, de winst was maar povertjes: 6x1€ ![]() 1x2€ ![]() & 1x5€ ![]() bilan: 45€ inzet 13€ winst oftewel, 32€ verlies o_0 daar had ik dus een take-awayke mee kunnen doen, of... of... :lol::lol::lol: lol duh, zal me leren, maar oh well.. het was de moeite waard, heb toch m'n "kick" gehad, yep dat geeft me dus een kick je kan je dat niet inbeelden...... LOL.... maar dit gezegd zijnde, volgende keer (hopelijk) meer chance ^^ hihihi |
(yep dit was eigenlijk ad povere kant want normaal heb ik toch minstens de helft in 'winst' terug) o_0
|
eindeloos getrol van een hangmatter :lol:
|
anyway m'n volgende "kick" zal voor ergens in dec-jan of zo zijn, nadat ik dus terug zen van m'n korea trip :-):-)
|
Citaat:
![]() ![]() |
Dit is wel echt top niveau trolling, ik moet het onze forumconstruct bembem ake peche toch wel nageven.
10/10 |
Citaat:
|
laatst plakte op een vd krantenwinkels vh centraal station de mededeling dat iemand er via hun shop een win4life had gewonnen met zo'n lotje, i kid jullie not o_0
|
maar ik koop dat dus ad automaat, heb ik geen pottekijkers van verkopers/verkoopsters die me zouden beoordelen.... :-):-)
|
Zou bemmers ooit een cursus statistiek en kansberekening hebben gevolgd ?
Ik speel geen lotto en dergelijke.... |
Citaat:
|
Citaat:
![]() Ik had hem nochtans gevraagd om dat niet te doen. Straks gaat iedereen nog te weten komen dat ik het daar gekocht had. |
Citaat:
|
(ps ad criticasters, de kans is dan mss klein, maar ze bestaat, yep) ^^
|
stel je voor.. dan zen ik gelijk naar thailand!!.. oohoo!
|
Daarom dat ze het een belasting voor debielen noemen...
|
Citaat:
|
ja lach maar, ik heb er toch eens 250€ mee gewonnen, en ik ken nog mensen die chance hadden, een iemand zelfs een 5000€ yep :-P:-P:-P
|
Citaat:
Maar tja,bij de gewone lotto speelden wij destijds met 5 personen aan 120 fr de man per trekking... En op jaarbasis bleken wij uiteindelijk uit te komen op bedragen variërend tussen de 30 en 50 frank per trekking werkelijke inleg,de rest recupereerden we met de uitgekeerde winsten... Na 6 maal 5 goed te hebben gehad zijn ook wij afgehaakt... |
ah en die Belg die onlangs met Euromillions won, ook een debiel zeker :roll:, duh
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be