![]() |
NV-A bestuurslid besteelt oude vrouw
en krijgt als dank audience bij minister Van Overtveldt en mag met zijn bedrijfje de BTW-vrijstellingen van diplomaten regelen voor de fiscus ...
jawadde hij kende Jambon ! Citaat:
|
Voormalig bestuurslid, kleine nuance.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
N-VA is bah. De nieuwe Demonen is geboren ! |
Citaat:
|
Vlad is een dubbelnick van strijkijzer. Maar de mods willen er om een of andere reden niets aan doen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb hen zelf laten weten dat ik in mijn strijkijzer account niet meer in kon doordat ik mijn email-adres had veranderd en geen bevestigingsmail kreeg. Toen jaren terug duidelijk werd dat dubbelnicks niet meer getolereerd werden heb ik Pontifex een pm gestuurd met al mijn dubbelnicks en Vlad was daar één van. In al die jaren heb ik veel nicks gebruikt maar nooit om een ban te ontlopen. Ik heb alle nicks samen 4 banpunten gekregen. Voor verkeerd plaatsen van een draad en nog iets dat ik niet meer weet. Het is veel raarder dat jij nog mag posten want je geeft toe een trol te zijn en hebt bij mijn weten nog nooit enig argument aangedragen in gelijk welke discussie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
We hebben zo stilletjes aan een rechtse maffia PS in Vlaanderen, maar als ze van de eigen partij zijn, is het niet zo erg, belastingbetalers genoeg om Jambon zijn vriendjes hun diamanten "legaal" te kunnen laten weg smokkelen in diplomaten koffertjes. |
Citaat:
en als je dan weet dat ze zelfs de TV in handen hebben... Normaal dat er zo weinig naar buiten komt... Maar wat dan wel naar buiten komt... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be