Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   NV-A bestuurslid besteelt oude vrouw (https://forum.politics.be/showthread.php?t=240629)

Vlad 29 september 2017 22:46

NV-A bestuurslid besteelt oude vrouw

en krijgt als dank audience bij minister Van Overtveldt en mag met zijn bedrijfje de BTW-vrijstellingen van diplomaten regelen voor de fiscus ...

jawadde hij kende Jambon !

Citaat:

Marc Stockbroekx is al verschillende keren veroordeeld, onder meer wegens bedrieglijk faillissement en verduistering. Desondanks is hij ontvangen door minister van Financiën Johan Van Overtveldt (N-VA) en kreeg een door hem opgericht bedrijf een machtiging om btw-vrije aankopen voor diplomaten te regelen. In elk geval is de man intussen aan de kant geschoven als bestuurslid van de N-VA-partijafdeling in Brasschaat.Bron.

Libro 29 september 2017 22:48

Voormalig bestuurslid, kleine nuance.

Vlad 29 september 2017 22:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 8537089)

En sinds wanneer is het 'voormalig' ? Voor alle veroordelingen of erna of er ergens middenin en wanneer mocht hij op de koffie bij Van Overtveldt ?

Libro 29 september 2017 23:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8537093)
En sinds wanneer is het 'voormalig' ? Voor alle veroordelingen of erna of er ergens middenin en wanneer mocht hij op de koffie bij Van Overtveldt ?

Wat betekent "aan de kant geschoven" anders?

kojak 29 september 2017 23:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 1000 miles (Bericht 8536285)
Bron:http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf2017...T=121777789529

Klein beginnen en groot eindigen moet deze kleine open VLD garnaal gedacht hebben.
Als ze in Brussel de bevolking bestelen tegen 120 in d'uur, dan mag ik ook mijn graantje meepikken:lol:

Was het nu open-VLD, N-VA, of zit de PS er ook voor iets tussen ?

Anselmo 30 september 2017 00:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 8537089)

Keep up the good work!
N-VA is bah.

De nieuwe Demonen is geboren !

Eduard Khil 30 september 2017 00:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8537093)
En sinds wanneer is het 'voormalig' ? ?

het staat in uw eigen post...

Eduard Khil 30 september 2017 00:46

Vlad is een dubbelnick van strijkijzer. Maar de mods willen er om een of andere reden niets aan doen...

Vlad 30 september 2017 05:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 8537097)
Wat betekent "aan de kant geschoven" anders?

Vorige maand, vorige week of gisteren ?

reservespeler 30 september 2017 06:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8537136)
Vorige maand, vorige week of gisteren ?

Onmiddellijk.

Vlad 30 september 2017 06:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8537138)
Onmiddellijk.

En wanneer was dat onmiddellijk ? Toen dit uitlekte of na zijn eerste veroordeling ? Na zijn tweede veroordeling ? Na zijn derde faillissement ? Na zijn vijfde faillissement ? Na zijn derde veroordeling ? Of zeer recent toen men wist dat men hier ging mee naar buiten komen. Het staat niet in het artikel of het filmpje dat ik linkte dus ik vraag het hier gewoon.

reservespeler 30 september 2017 06:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8537143)
En wanneer was dat onmiddellijk ? Toen dit uitlekte of na zijn eerste veroordeling ? Na zijn tweede veroordeling ? Na zijn derde faillissement ? Na zijn vijfde faillissement ? Na zijn derde veroordeling ? Of zeer recent toen men wist dat men hier ging mee naar buiten komen. Het staat niet in het artikel of het filmpje dat ik linkte dus ik vraag het hier gewoon.

Onmiddellijk nadat de afdeling op de hoogte was van zijn daden.

Vlad 30 september 2017 06:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8537115)
Vlad is een dubbelnick van strijkijzer. Maar de mods willen er om een of andere reden niets aan doen...

Als de boodschap je niet aan staat val je de boodschapper maar aan ...

Ik heb hen zelf laten weten dat ik in mijn strijkijzer account niet meer in kon doordat ik mijn email-adres had veranderd en geen bevestigingsmail kreeg. Toen jaren terug duidelijk werd dat dubbelnicks niet meer getolereerd werden heb ik Pontifex een pm gestuurd met al mijn dubbelnicks en Vlad was daar één van. In al die jaren heb ik veel nicks gebruikt maar nooit om een ban te ontlopen. Ik heb alle nicks samen 4 banpunten gekregen. Voor verkeerd plaatsen van een draad en nog iets dat ik niet meer weet.

Het is veel raarder dat jij nog mag posten want je geeft toe een trol te zijn en hebt bij mijn weten nog nooit enig argument aangedragen in gelijk welke discussie.

Vlad 30 september 2017 06:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8537145)

Dat kan je wel zeggen. Feiten en een bron graag. Hij stond alleszins nog op de NV-A kieslijst na vele veroordelingen getuige de quote uit Trends in het filmpje. Jij kan hier zoveel poneren en het orakel uithangen als je wil. Ik ben geen goedgelovige moslim hoor.

Dadeemelee 30 september 2017 09:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8537145)

Onmiddellijk toen men gisteren vernam dat het op TV zou komen :lol:

subocaj 30 september 2017 09:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8537152)
Dat kan je wel zeggen. Feiten en een bron graag. Hij stond alleszins nog op de NV-A kieslijst na vele veroordelingen getuige de quote uit Trends in het filmpje. Jij kan hier zoveel poneren en het orakel uithangen als je wil. Ik ben geen goedgelovige moslim hoor.

Goedgelovige NV-A-ers zijn er minstens evenveel als goedgelovige moslims in Vlaanderen.

We hebben zo stilletjes aan een rechtse maffia PS in Vlaanderen, maar als ze van de eigen partij zijn, is het niet zo erg, belastingbetalers genoeg om Jambon zijn vriendjes hun diamanten "legaal" te kunnen laten weg smokkelen in diplomaten koffertjes.

marie daenen 30 september 2017 10:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8537195)
Onmiddellijk toen men gisteren vernam dat het op TV zou komen :lol:

Oh, het is zo dat de sossen werken???
en als je dan weet dat ze zelfs de TV in handen hebben... Normaal dat er zo weinig naar buiten komt...
Maar wat dan wel naar buiten komt...

marie daenen 30 september 2017 10:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door subocaj (Bericht 8537209)
Goedgelovige NV-A-ers zijn er minstens evenveel als goedgelovige moslims in Vlaanderen.

We hebben zo stilletjes aan een rechtse maffia PS in Vlaanderen, maar als ze van de eigen partij zijn, is het niet zo erg, belastingbetalers genoeg om Jambon zijn vriendjes hun diamanten "legaal" te kunnen laten weg smokkelen in diplomaten koffertjes.

Vreemd niet, dat heel links la Belgique op de hoogte is en dat al dat weten juridisch tot niets leidt...

TREBRON 30 september 2017 10:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8537088)
en krijgt als dank audience bij minister Van Overtveldt en mag met zijn bedrijfje de BTW-vrijstellingen van diplomaten regelen voor de fiscus ...

jawadde hij kende Jambon !

Erg;;;;;;;;;;;heel erg

Dadeemelee 30 september 2017 10:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 8537228)
Vreemd niet, dat heel links la Belgique op de hoogte is en dat al dat weten juridisch tot niets leidt...

Hoort de NVA nu ook al bij de linksen? :?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be