![]() |
Adidas-model showt ongeschoren benen
“Dit is walgelijk”, Adidas-model showt ongeschoren benen en daar is niet iedereen blij mee
Citaat:
![]() |
Citaat:
een mooie vrouw met okselhaar vind ik dan weer wel iets hebben. op zijn minst het karakter om foert te zeggen tegen alles en iedereen al ... wat al wel iets heeft. :-) |
Dat haar groeit daar bij de meeste vrouwen uiteraard, maar op een of andere - aangeleerde? - manier vind ik dat mannelijk. En dus seksueel niet aantrekkelijk.
|
Walgelijk? Niet meteen, maar ieder van ons kamt toch ook zijn haar? Wast de chocopasta van zijn mond? Probeert er ietwat goed uit te zien, wat de norm ook is?
Als statement tegen de stroom in gaan, moet kunnen, maar we hoeven dat dan toch niet hoognodig en persoonlijk mooi te vinden? |
Citaat:
Die heeft meer haar op haar benen dan ik heb op mijne weledele bovenkant. :lol: |
Citaat:
Verder trek ik me geen kloten aan van modeverschijnselen. Ik de zomer loop ik graag rond op sandalen, en met kousen daar in. Als destijds iedereen rondliep op crocs, ik niet. Maar onlangs zag ik er zeer mooie gele hangen. Dju, niet mijn maat erbij. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() (22 op die foto, voor ik hier van foute dingen beschuldigd word) |
Citaat:
|
Kunnen we nu ook effe lachen met mannen die hun benen en borsthaar scheren?
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be