![]() |
11.11.11 campagne
Teeheehee
![]() |
Lololol
|
je mag gerust ook de versies van uw moslimpolitici posten hoor. :lol:
|
daarnet die 11.11.11 pee gehoord op de radio: "ons uitgangspunt is om zeker niet te polariseren"
Waarop de journalist droog "ja maar denkt u niet dat u nu niet polariseert met dit soort campagne?" "eu eu eu" :lol: |
Citaat:
Zo wordt je als je loon iedere maand opnieuw,zonder noemenswaardige nuttige bezigheden,zelfs zonder confrontatie met de kiezer,of met "de klant",toch wordt gestort.....decennialang. |
Ik geef ieder jaar een redelijk hoog bedrag aan goede doelen, maar 11.11.11, oxfam, broederlijk delen etc zijn daar niet meer bij. Na een aantal persoonlijke ervaringen bij een vereniging waar ik als vrijwilliger meehielp, maar ook na de verschillende reportages in oa panorama is het gedaan met die organisaties te steunen.
In de vereniging waar ik meehielp, hielden we elk jaar een avond tvv een of andere ngo. Toen ik een jaar de vraag stelde aan die sjarel van de ngo die er die avond was, naar welk project ons geld ging gaan, stelde die doodleuk dat we dat verkeerd begrepen hadden hoor. Ons geld zou niet naar de derde wereld gaan, maar dienen voor de "interne werking" (lees: mensen zoals hij betalen) en afficheskes en zo te drukken. En toen later aan het licht komt dat veel van die ngo-schooiers op straat werken voor een privéfirma en er geld aan verdienen, was het voor mij helemaal over. Ik let nu dubbel en dik op naar waar mijn geld gaat, maar niet naar die gutmenschen die denken aan politiek te moeten doen. |
Citaat:
zopas ondekt dat zoiets bestaat :p heb niks persoonlijk tegen die jongen in questie , maar tof om te lezen :p Citaat:
|
Ik geef nooit niks aan goede doelen.
Ik betaal belastingen. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
o_0
|
11.11.11, zoekt u eten zelf (in het geval van bembem: steelt uw eten zelf)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be