bembem |
10 oktober 2017 07:27 |
'steuntrekkers' bashen: ook op eng teaching in asia fora een nationale sport, lol
ik zit hier op het esl cafe forum mee te lezen en ik moet zeggen dat er interessante discussies gaande zijn, zo blijken parasiterende steuntrekkers als zogezegde oorzaak van het perpetueren van armoede daar eveneens een hot topic te zijn....
yep, ook daar zijn er die er een sport van maken om 'steuntrekkers' te bashen, men zou haast denken dat ze van dit forum afkomstig zijn :lol::lol: j/k ... in ieder geval lijkt het er imo sterk op dat het een westerse genoegdoening is om zij die niet zo meekunnen te bekritiseren... anyway er worden terloops gelukkig wel intelligente dingen gezegd, met name onderstaande analogie vind ik toch wel het vermelden waard en dan vooral wat daar in de laatste quote wordt opgemerkt:
Citaat:
Saying welfare creates poverty is like saying medicine creates disease.
|
Citaat:
While I am on your side in principle here, given misapplication of antibiotics can exacerbate the dangers of a disease in the long term by breeding antibiotic-resistant bacteria, is that really the analogy you want to use?
|
Citaat:
Yes, I think the analogy works well. Do we conclude from the fact that antibiotics can exacerbate the dangers of disease that we should abandon Western medicine? Close down all hospitals? Of course not. Then why should we conclude from the fact that welfare dependency may exist that we should dismantle the welfare system?
|
voila sé de nagel op de kop, it could not have been said better, big 2 i second that totally....!!
|