![]() |
Grootste Forummer aller tijden.
In navolging van grootste Brit, Duitser, Nederlander....vond ik het leuk eens na te gaan wie we de Grootste Forummer is. Ieder geeft zijn eigen Top-3 door.
Noot; je keuze hoeft niet direct te betekenen dat je het gedachtengoed of de stellingen van hem/haar ook onderschrijft. Het staat ieder vrij z'n eigen maatstaven te hanteren. Een korte "motivatie " bij je keuze is uiteraard gewenst, maar zeker niet verplicht. Mijn persoonlijke Top 3; 3. Darwin. Doet regelmatig de moeite thema's volledig uit te spitten en met stellingen van allerhande historici op de proppen te komen die niet zo algemeen bekend zijn bij het grote publiek. 2. de Vexille. Waarschijnlijk één van, zoniet de meest intelligente poster hier op het forum. Vooral de manier waarop hij z'n ideeën transformeert naar het geschrevene - begrijpbaar voor iedereen - maakt dat de meeste van z'n posts aangename lectuur zijn. 1.Pierke. Wat direct bevestigd dat kwantiteit ondergeschikt is aan kwalitiet. Hij heeft amper 11 posts op z'n actief. Waarom hij voor mij de grootste is? Surf naar de topic "Wie is bang van Moslims?" (Religie) en lees de dialoog tussen hem Deville. Voor mij het beste én leerrijkste wat ik hier in twee jaar heb gelezen. |
Vlaanderen72 (een voorbeeld voor alle vrouwelijke forumleden)
de Piano (grootste propagandist van het Vlaams Blok) Ambetanterik (sympathieke oud-VMO'er en kennis van de Piano, meest oprechte mens ooit op het forum) |
Koriander : hij laat me lachen.
|
"Grootste forummer aller tijde" : Iemand een meetlatje bij de hand :) ?
|
Wie is nu de grootste forummer allertijden?
Ik ben 1m75 :-) |
Dronkoers op vlak van meeste posts.
Dronkoers op vlak van geil op voetjes. Dronkoers op vlak van alcoholverbruik (bier).:-) Dronkoers op vlak van totaal verbruik op op volgende smiley: ';-)' ;-) |
Lengte: 1m93
Gewicht: 97,5 kilogram |
2,13m ; 105 kg
|
Citaat:
Jeezes!!! Zever jij nu of wa? |
Citaat:
|
Citaat:
Een mooie gave, zelfrelativering. Ik bezit dat talent ook! Mij zal je nooit horen beweren dat ik ongelooflijk intelligent ben, ook al overschrijdt mijn intellectuele kunnen de grens van de onfeilbaarheid. |
Citaat:
|
uppen van oude draden is leuk :cheer:
|
hoe zou het met musketo zijn?
|
da's nie eerlijk :-( 1m57 :-(
|
Citaat:
|
Citaat:
voor mij de grootste poster aller tijden. |
boer_bavo
Jos Verhulst Supe®staaf Aangebrande Phönix Raf Esperanza djimi Fozie system Tavek praha Musketo Dies Eternity ..... |
Citaat:
|
Numarx !
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be