![]() |
Spooky foto
Iemand heeft in K&K eens een foto gepost waar iets met was, op de achtergrond, het beeld zelve maar niemand wist wat er eigenlijk met was.
Ik kan deze foto niet meer terugvinden want met enige graagte wilde ik die nog eens bekijken. Iemand die weet waar ik die kan vinden? Met dank bij voorbaat. :-D p.s. Het ging niet over een foto van de 'tettendraad' hé :rofl: |
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=69468 |
Citaat:
|
Eentje van de kontjesdraad was het ook niet, dit even terzijde.
Ik geloof dat er op de bewuste foto die ik zoek zo ééntje opstaat met een pestmasker, niet zeker meer van. Het gaat er mij maar om dat ik het geheim van die foto wilde proberen te ontrafelen. En btw, de tettendraad en de kontjesdraad zijn mij bekend. :rofl: :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een vage vraag over een vage foto ...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In K&K staan 1.555.019 postings. Haal er de dubbele uit, dan zijn het er nog een kleine 200.000.
Moet doendaar zijn hé, op een totaal van 8.472.840. Erger zou geweest zijn mocht je gezegd hebben 'ergens op het forum'. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Beste forumleden altegader het ging niet om een seksueel getinte foto.
Ik dacht nog te weten dat het Peche misschien was die de bewuste foto gepost had en zich ook de vraag stelde wat er eigenlijk de boodschap van was. (niet zeker van) Ik dacht dat het met 'Steganography – Hiding data in image' zou kunnen opgelost worden? :cheer: |
Als het van Peche komt zou die dan niet gewist zijn ? Met zijn permaban en zo ?
|
Citaat:
|
Citaat:
Mocht je een draadloze verbinding hebben, dan volg je maar de postduif. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be