![]() |
Swipe en autocorrectie thread
Deze thread is geheel opgedragen aan de geneugten van swipe en autocorrectie.
Ik heb nog nooit zoveel moeten corrigeren sinds ik dit heb :-D [\manueel corrigeren] Swipe zelf is dus heel handig en ik hou ervan het te gebruiken. Nu doet het nog zijn best maar ik gebruik nog eenvoudige woude. Ja het is er al de eerste verkeerde autocorrectie is er. Le het miskend mijn slordig swipe geschrift? Kan je überhaupt slordig speen? Ik vraag het mij niet af want ik reken natuurlijk op de autocorrectie om mijn gedachten te lezen. Gebruiken jullie swipe of zijn jullie Apple losers? |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
OMG, dat heb ik al gevonden.
![]() Op Mijn Gezondheid. ![]() |
Autocorrectie = drol op wielen voor analfabeten.
|
Swipe of swype je kan kiezen
|
![]() |
Autocorrectie = drol op wielen voor analfabeten.
|
Citaat:
Het weinige haar dak nog heb kwam immers recht te staan. Maar elk zijn ding natuurlijk... |
swipe syndroom : verschijnsel optredend bij oa. familiebijeenkomsten waar na ca. 1 uur ontwenning iedereen zijn "smart"phone meent te moeten raadplegen voor urgente meldingen betreffende het uitbreken van wereldoorlog III.
|
swipe syndroom : verschijnsel optredend bij oa. familiebijeenkomsten waar na ca. 1 uur ontwenning iedereen zijn "smart"phone meent te moeten raadplegen voor urgente meldingen betreffende het uitbreken van wereldoorlog III.
|
|
|
|
Citaat:
Mail checken op nieuwe spam En nagaan of er nu eindelijk iemand je blog/getwitter leest |
Citaat:
![]() Eventueel tot wereldoorlog 504. ![]() ![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be