![]() |
De grensverleggende draad.
Als je de grens verlegt, dan hoef je die niet meer te overschrijden.
Voor de tweede keer al in Frankrijk : Rechter spreekt man (22) vrij die elfjarig meisje zwanger maakte: “De meest normale zaak in onze samenleving” Veranderende zeden : voor een tik op de poep ruïneren ze je. Als je echter een kind dat van toeten nog blazen weet, vriendelijk vraagt zich op de grond te leggen, en je maakt haar zwanger, dan ga je vrijuit ... Alleen in Frankrijk ... allé ja, en vermoedelijk in alle andere moslimlanden |
En ik die dacht dat het weer over Catalonie of de Vlaemsche Onafhankelijkheid zou gaan :(
Maar on-topic: dat is inderdaad onbegrijpelijk... |
Is seks tussen minder en meerjarige dan niet strafbaar in Frankrijk?
|
Geen idee. Misschien betrof het wel een banlieu-sharia-rechtbank. Het artikel is niet echt duidelijk.
Mmm bij nader in zien. De rechter die de zaak in het voordeel van de pedofiel uit sprak is een vrouw ... 8O |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
zo : ![]() |
"de meest normale zaak in onze samenleving".....
In de Bruine-Mannen samenleving wel ja....als het een autochtone Fransman is heeft hij zich al ferm aangepast. Walgelijk. |
Citaat:
Na de recente vrijspraken van ten minste twee islamitische volwassen mannen die 11-jarige meisjes in Frankrijk hebben verkracht, overwegen ambtenaren om “13” de wettelijke leeftijd te maken waarop toestemming voor seks gegeven kan worden. Blijkbaar heeft Frankrijk, met zoveel moslimmigranten die daar verblijven, te weinig gevangenissen om al die kinderverkrachters opgesloten te houden, als ze de straf zouden krijgen die ze verdienen. bron: https://fenixx.org/2017/11/15/verbij...edofilie-daar/ |
Citaat:
|
'Grensoverschrijdend gedrag'. Moeten jullie daar ook zo om lachen?
|
Citaat:
Ik heb mij er al met plat gelachen hoe het woord overal over de 'toonbank' komt. :rofl: :cheer: :rofl: |
Die van ons stond gisteren naakt onder de douche en paradeerde daarna in hetzelfde kleedje door de keuken waar mijn witte en zwarte trippen lagen te bakken, de rode kool en aardappeltjes reeds klaar op tafel stonden.
Ik vind dat grensoverschrijdend gedrag aangezien mijn grens om tot actie te worden uitgenodigd, snel overschreden is. |
Citaat:
Sfeerbeeld tijdens de vaat: Schat! Doe je dat korte rokje nog eens aan en die cowboy bottekes. Uw bomma onderste broek mag je uitlaten. Was jij maar af lieverd, ik zal wel 'afdrogen' Grensoverschrijdend gedrag denkt u? :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gaan we hier nog een grens verleggen of hoe zit dat nu?
|
De Catalaanse?
|
Citaat:
Vind je dat ook niet, Paul? |
Citaat:
Catalonië heeft voorlopig nog geen grenzen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be