Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   De grensverleggende draad. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=241199)

Vlad 15 november 2017 08:07

De grensverleggende draad.

Als je de grens verlegt, dan hoef je die niet meer te overschrijden.

Voor de tweede keer al in Frankrijk :

Rechter spreekt man (22) vrij die elfjarig meisje zwanger maakte: “De meest normale zaak in onze samenleving”

Veranderende zeden : voor een tik op de poep ruïneren ze je.
Als je echter een kind dat van toeten nog blazen weet, vriendelijk vraagt zich op de grond te leggen, en je maakt haar zwanger, dan ga je vrijuit ...
Alleen in Frankrijk ... allé ja, en vermoedelijk in alle andere moslimlanden

Dadeemelee 15 november 2017 09:14

En ik die dacht dat het weer over Catalonie of de Vlaemsche Onafhankelijkheid zou gaan :(

Maar on-topic: dat is inderdaad onbegrijpelijk...

The Paulus Experience 15 november 2017 09:15

Is seks tussen minder en meerjarige dan niet strafbaar in Frankrijk?

Vlad 15 november 2017 09:46

Geen idee. Misschien betrof het wel een banlieu-sharia-rechtbank. Het artikel is niet echt duidelijk.

Mmm bij nader in zien. De rechter die de zaak in het voordeel van de pedofiel uit sprak is een vrouw ... 8O

Anna List 15 november 2017 09:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8573477)
Geen idee. Misschien betrof het wel een banlieu-sharia-rechtbank. Het artikel is niet echt duidelijk.

Mmm bij nader in zien. De rechter die de zaak in het voordeel van de pedofiel uit sprak is een vrouw ... 8O

hopelijk krijgt ze veel dochters en kleindochters, en slaapt ze nooit meer.

The Paulus Experience 15 november 2017 09:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8573477)
. De rechter die de zaak....

Vlad 15 november 2017 10:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 8573490)

evenwel zonder haar aan te raken of in de ogen te kijken :|

zo :

Skobelev 15 november 2017 10:51

"de meest normale zaak in onze samenleving".....

In de Bruine-Mannen samenleving wel ja....als het een autochtone Fransman is heeft hij zich al ferm aangepast.

Walgelijk.

Skobelev 16 november 2017 06:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8573399)
Als je de grens verlegt, dan hoef je die niet meer te overschrijden.

Voor de tweede keer al in Frankrijk :

Rechter spreekt man (22) vrij die elfjarig meisje zwanger maakte: “De meest normale zaak in onze samenleving”

Veranderende zeden : voor een tik op de poep ruïneren ze je.
Als je echter een kind dat van toeten nog blazen weet, vriendelijk vraagt zich op de grond te leggen, en je maakt haar zwanger, dan ga je vrijuit ...
Alleen in Frankrijk ... allé ja, en vermoedelijk in alle andere moslimlanden

't Was godverdomme weer te denken, islamitisch gespuis :

Na de recente vrijspraken van ten minste twee islamitische volwassen mannen die 11-jarige meisjes in Frankrijk hebben verkracht, overwegen ambtenaren om “13” de wettelijke leeftijd te maken waarop toestemming voor seks gegeven kan worden. Blijkbaar heeft Frankrijk, met zoveel moslimmigranten die daar verblijven, te weinig gevangenissen om al die kinderverkrachters opgesloten te houden, als ze de straf zouden krijgen die ze verdienen.

bron:
https://fenixx.org/2017/11/15/verbij...edofilie-daar/

Universalia 16 november 2017 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8574530)
't Was godverdomme weer te denken, islamitisch gespuis :

Na de recente vrijspraken van ten minste twee islamitische volwassen mannen die 11-jarige meisjes in Frankrijk hebben verkracht, overwegen ambtenaren om “13” de wettelijke leeftijd te maken waarop toestemming voor seks gegeven kan worden. Blijkbaar heeft Frankrijk, met zoveel moslimmigranten die daar verblijven, te weinig gevangenissen om al die kinderverkrachters opgesloten te houden, als ze de straf zouden krijgen die ze verdienen.

bron:
https://fenixx.org/2017/11/15/verbij...edofilie-daar/

Het is dus overduidelijk dat de wetten aangepast worden aan zij die de EU komen overspoelen en wij ons er zonder 'slag of stoot' maar zullen moeten bij neerleggen om het allemaal met lede ogen verder te aanschouwen hoe alles in de EU kapotgemaakt zal worden. :oops:

Gamla 16 november 2017 10:41

'Grensoverschrijdend gedrag'. Moeten jullie daar ook zo om lachen?

Universalia 16 november 2017 10:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gamla (Bericht 8574650)
'Grensoverschrijdend gedrag'. Moeten jullie daar ook zo om lachen?

Het zal met 'grote onderschijting' het woord van het jaar worden.

Ik heb mij er al met plat gelachen hoe het woord overal over de 'toonbank' komt.

:rofl: :cheer: :rofl:

Skobelev 16 november 2017 10:58

Die van ons stond gisteren naakt onder de douche en paradeerde daarna in hetzelfde kleedje door de keuken waar mijn witte en zwarte trippen lagen te bakken, de rode kool en aardappeltjes reeds klaar op tafel stonden.
Ik vind dat grensoverschrijdend gedrag aangezien mijn grens om tot actie te worden uitgenodigd, snel overschreden is.

Universalia 16 november 2017 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8574670)
Die van ons stond gisteren naakt onder de douche en paradeerde daarna in hetzelfde kleedje door de keuken waar mijn witte en zwarte trippen lagen te bakken, de rode kool en aardappeltjes reeds klaar op tafel stonden.
Ik vind dat grensoverschrijdend gedrag aangezien mijn grens om tot actie te worden uitgenodigd, snel overschreden is.

Waarom dacht u dat ik de vaat zo graag doe en weiger om een vaatwasser in huis te halen?

Sfeerbeeld tijdens de vaat:

Schat! Doe je dat korte rokje nog eens aan en die cowboy bottekes. Uw bomma onderste broek mag je uitlaten.

Was jij maar af lieverd, ik zal wel 'afdrogen'

Grensoverschrijdend gedrag denkt u? :rofl:

Gamla 16 november 2017 12:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8574744)
Waarom dacht u dat ik de vaat zo graag doe en weiger om een vaatwasser in huis te halen?

Sfeerbeeld tijdens de vaat:

Schat! Doe je dat korte rokje nog eens aan en die cowboy bottekes. Uw bomma onderste broek mag je uitlaten.

Was jij maar af lieverd, ik zal wel 'afdrogen'

Grensoverschrijdend gedrag denkt u? :rofl:

Dit is seksistisch. Het mag dus absoluut niet.

Anna List 16 november 2017 13:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8574670)

WAT?!? ... gij bakt trippen, en gij nodigt ons niet uit ?!? ;-)

Gamla 16 november 2017 14:36

Gaan we hier nog een grens verleggen of hoe zit dat nu?

The Paulus Experience 16 november 2017 14:51

De Catalaanse?

Gamla 16 november 2017 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 8574861)
De Catalaanse?

Ja, je wil dus ook de grenzen terug. Want geeft toe, het is me een smeerboel.
Vind je dat ook niet, Paul?

Vlad 16 november 2017 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 8574861)
De Catalaanse?

Catalonië heeft voorlopig nog geen grenzen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be