![]() |
Journalist Karel Lattrez krijgt kletsen van Brusselse kansenparels.
Niet dat we veel compassie moeten hebben met journalisten van de msm.
Ze weten voor wie ze werken. Schitterende reclame wel weer voor Brussel als intussen berucht hellhole van Europa. En dat zo vlak voor de eindejaarsperiode. Hopelijk blijft het volk nu niet weg op de kerstm... allez, winterpret enzo. Dat zou jammer zijn. https://twitter.com/DVanLangenhove/s...900929/video/1 |
Je oogst wat je zaait.
BUILD THAT WALL! |
lol ... de schuld van de camera ...
In Brussel op de Avenue Louise de boel kapot slaan voor een vrij Afrika. Ik zie het niet. |
Kansenparels???
|
Stef Wouters vond het blijkbaar geestig.
Vast goede vrienden die twee. |
Ach. De bail-out uit de maatschappij is volop bezig. Niemand interesseert zich nog in het geblaat van wat politici. Daarop importeren ze rapefugees en al dat gehype rond feminisme; dat zijn nog de enigste mensen die zich interesseren in al die politieke zever.
|
Schitterende televisie, dat mag gezegd worden. Meer van dat!!
![]() |
De reactie van journalist Stef Wouters ... de camera lokt agressie uit, we gaan dat best niet meer doen ... die kerel is de naam journalist niet waardig.
|
De reactie van journalist Stef Wouters ... de camera lokt agressie uit, we gaan dat best niet meer doen ... die kerel is de naam journalist niet waardig.
|
Citaat:
Maar dat de pamperaars zo worden aangepakt is dan weer helemaal niet erg.... Nu weten ze maar pas waaraan ze ten volle hebben meegewerkt... |
Citaat:
About 9.210 results (0,37 seconds) |
dubbel door 504 Gateway Time-out
|
Citaat:
Journalisten als deze: beroepsverbod. |
Citaat:
Citaat:
|
Poco verslaggevers krijgen tikken van hun teerbeminde knuffelallochtonen live op TV...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Had de VRT gezien, daar waren ze gewoon ambetant. Als ik de VTM beelden zien dan zijn het denk ik dezelfde gasten.
Oppakken en enkele nachtjes laten afkoelen zou ik zeggen. |
Citaat:
|
Vorige keer lokte de politie agressie uit, nu lokken de camera's agressie uit.
Welke POCO-kronkel de volgende keer? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be