![]() |
Geroosterde migrant ...
Nota: niet voor gevoelige magen.
“Organen van migranten worden in Libië geoogst, hun lichamen geroosterd als kebab” Citaat:
|
't zijn maar christenen, zeker?
|
Citaat:
Uit de tekst leerden we dat de slavenhandel welig tiert. Citaat:
Of leg ik weer maar eens een verkeerde 'link' :roll: |
Waarom ik nooit ofte nimmer een kebabzaak binnen stap....en dat zelfs nog nooit gedaan heb.
|
Citaat:
één twee Aan mij zullen dat soort van zaken ook geen bal verdienen. (nachtwinkels ook niet):lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ofwel is het zeus ontgaan dat het Libië is waar er Nigerianen als slaven wordt verkocht om er een verschrikkelijk lot te ondergaan, ofwel doet zeus of zijn neus bloed omdat Libië een op het communisme geschoeid islamitisch land is. Over muzelratten niets dan goeds, nietwaar? Zelfs al gaan hun wreedheden de wereld rond. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Zeus was er als de kippen bij om de boel te minimaliseren door te zeggen dat het aantal christenen ongeveer gelijk is aan het aantal moslims in Nigeria . Alsof dat een excuus zou zijn voor slavenhandel. Bovendien is het godverdomme in Nigeria dat de slaven worden gehaald die in Libië worden mishandeld, verkocht en vermoord. Maar daarover krijgt zeus geen woord door zijn strot. Hij zwijgt liever als vermoord als er moslims betrokken zijn bij de zoveelste beestachtige, met beeldmateriaal bewezen feiten. De Lybische overheid grijpt niet in, maar laat de slavenhandel toe. Lybië is een moslimland.Er is in Lybië geen sprake van een evenredig aantal moslims en christenen. De excuustruus van zeus is hoe dan ook waardeloos. NIETS kan dergelijke beestachtigheden goedpraten. Niet alleen zijn poging om de slavenhandel en de mensonterende toestanden gepleegd door moslims onder te sneeuwen is mislukt. Zeus heeft wel, eens te meer, bewezen wat een walgelijke hypocrisie en kotsmisselijke ontkenning er onder politieke correctheid schuilgaat. BAH!
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be