![]() |
Abou Jahjah start partij zonder Koç
Abou Jahjah start partij zonder Koç
Citaat:
Citaat:
|
Slecht nieuws voor SPa en Groen.
Zij zullen veel kiezers zien overlopen naar Abou . |
Citaat:
Ze zullen alle registers open moeten trekken om hun kiesvee te kunnen blijven charmeren denk ik. 8O |
Citaat:
Polarisatie hebben we nu net nodig. |
Citaat:
Misschien kiezen ze wel allemaal voor het gat van de timmerman? :-P |
Citaat:
|
Of het echt iets is om gelukkig met te zijn dat figuren, die hier in ons land eigenlijk totaal niet moeten zijn, eigen partijen gaan oprichten ten koste van welke andere partij dan ook, mag ik daar aan twijfelen in de zin van dat er véél van die inwijkelingen dit als een springplank gaan zien. 8O
|
Citaat:
|
Citaat:
Niemand die er wat aan doet, men laat het allemaal maar begaan, men is immuun geworden voor het gevaar. Een ander draadje op forum dezes handelde over 'deportatie'. Zou dat een goed plan zijn? :? |
Citaat:
|
Van een bestaande toestand vertrekkend:
Nu maar hopen dat de politiek de ballen heeft om de partij van Abou Jahjah in een cordon te steken. Alle argumenten om dat bij het VB destijds te doen zijn aanwezig, zelfs meer. |
Citaat:
|
Kan je de lijn even doortrekken met erover na te denken of problemen hebben met:
De Joodse gemeenschap? De Chinese gemeenschap? Die leiden ook een eigen leventje die mensen maar het stoort niet. Hebben wij last van Islamieten, Noord-Afrikanen even terugblikkende op wat er vrij recent in Brussel gebeurde? JA! Die hun enige doel is dan ook alles naar eigen hand te zetten. Ik heb de flauwe indruk dat 'onze' Politici dit nog steeds niet begrepen hebben. Uw jobke hangt ook aan een zijden draadje dan hoor dames en heren Politici. p.s. Villa Politici is- en blijft toch nog steeds de beste soap serie de dag van vandaag. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
De vorige keer dat AbuJayJay met een moslimpartij naar de kiezer trok haalden ze hun beste resultaat in de provincie Antwerpen: 0,3% |
En ocharme de Koç. Omdat er veel discussie was over de partijstructuur had hij gezegd "regelen jullie het maar, ik ga alvast campagne voeren voor onze partij"
Nu hij na 100 marktbezoeken nog eens binnenloopt op het hoofdkwartier om te vragen hoe ver ze al staan blijkt dat zijn personeelsbadge niet meer werkt en dat den Abou plots doet of hij hem niet meer kent :evil: |
Ik vond het al raar, zo iemand die beweert agnost en links te zijn die in een partij kruipt met een extreem rechtse Turks nationalistische islamiet. En uiteindelijk blijkt het dan nog om de centen te gaan dat de wegen scheiden. :?
Ze hadden die Aboe Jah Jah nooit terug moeten binnen laten en Kots moeten ze verbannen. |
Citaat:
https://wnl.tv/2017/11/22/kamer-wil-...-behalve-denk/ Citaat:
Dit is een terugkeer naar het oorspronkelijke gedachtengoed van links. |
Citaat:
|
In Gent is al een andere nationalistische Turkenpartij opgericht. Multiculturele rechtpartij van Koylu die het symbool van de moslimbroeders als symbool dragen. De traditionele partijen zullen stemmen verliezen aan al die extremistische splinterpartijtjes.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be