![]() |
Hilde Van Mieghem, Vrouw van het Jaar 2017
Hilde Van Mieghem, Vrouw van het Jaar 2017: 'Ik kon niet anders dan reageren op Bart De Pauw'
2017 was een bewogen jaar. In de VS startte Donald Trump als president. In Frankrijk Emmanuel Macron. In Duitsland wankelde Angela Merkel. Maar geen enkel debat deed zoveel stof opwaaien als de #MeToo-beweging. Het Vlaamse gezicht daarvan werd actrice-regisseur Hilde Van Mieghem, die opkwam voor de slachtoffers van grensoverschrijdend gedrag. Knack noemt haar met trots de 'Vrouw van het Jaar'. 'Ik weet nu wat het betekent: in de vuurlinie staan', zegt actrice-regisseur Hilde Van Mieghem. Ze heeft er zware weken opzitten, sinds ze optrad als spreekbuis van de vrouwen die bij de VRT een klacht indienden tegen televisiemaker Bart De Pauw. 'Maar Vrouw van het Jaar van Knack? Zijn jullie zeker?' http://www.knack.be/nieuws/belgie/hi...=2877270665151 Kan het nog zotter? Wie bepaald dat? |
Ik zou stemmen voor Leen Dendievel, in plaats van die oma. Zelfs al ziet ze er voor mij nog zeer appetijtelijk uit.
|
1 Bijlage(n)
Dat ze haar hand op haar kop legt en ziet wie er onder staat
Playboy 1987 |
Citaat:
|
Ik zou liever op de één of andere manier man/vrouw van het jaar te worden maar kom wie ben ik om daar over te oordelen? :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als jullie dat niet weten ...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Deze Catalaanse dames zullen wsl ook klacht indienen tegen Brusselse exhibitionist !...
|
Blijkbaar zijn er forummers die niet snappen dat dat oud monument (positief bedoeld) die titel krijgt omdat ze als oud monument verkozen werd door een flink aantal jonge actrices als beschermmoeder.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be