![]() |
korea het walhalla vd wholesale!!
9 Bijlage(n)
watch this it's amazing.... entire shopping malls full of wholesale items..... jawel..... also: zowel vr inkopers als particulieren alhoewel 1 min v 3stuks wordt verwacht..... daarnaast zijn er ook aparte malls waar men gewoon vr 1 item kan gaan/vr gewone shoppers zeg maar
is in dongdaemun area en whoa! ik heb die laatst pas ontdekt..... dang! wat ben ik toch een kieken! al die tijd dat ik hier was had ik er naartoe kunnen gaan..... vooral dat de area een immens gebied bestrijkt met meerdere malls & shops/(food)stalls galore waar het goed shoppen is.... |
3 Bijlage(n)
whoa!! en dan de prijzen... ih algemeen cheap vooral dat het nu koopjes zijn... ja zara & co leggen de mensen er goed op als je het mij zegt 😲😲
|
2 Bijlage(n)
zie dat zijn allemaal bestellingen die ze al klaar hadden gezet, ready to be picked up ^^
|
dat spul is dus 's nachts open it's really amazing...
|
1 Bijlage(n)
er zijn zelfs speciale shuttle bus diensten vr de regulars (I presume) 😃😄😃
|
13 Bijlage(n)
too exciting....!!
|
(voorgaande reeks foto's was in mall vr particulieren)
|
Hebt ge nu al eens een Koreaan uitgeprobeerd? Dat klerengedoe interesseert ons niet zo erg.
|
't valt op dat Bembem ons gaat verlaten op 1/1....
Totale uitverkoop precies ? :lol: ps: wist niet dat je zoveel kleren had. :) |
![]() Het is wholesale. |
lol
|
anyway I will definitely be revisiting korea, this is just too amazing....
|
6 Bijlage(n)
so cheap... !! (guinestar you would definitely find your goesting hier) 😃😃😄😄
|
Citaat:
Je twijfelt nog. Eerst wel, dan niet, nu weer wel ? Denk er eerst nog maar eens rustig over na. Je ligt precies met jezelf in een knoop, en die zou je der eerst moeten zien uit te krijgen hé. Tijd brengt raad. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben je daar weer met je kleine fluit zever 😱😱 nee I didn't check 😲
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
kleine vis hebben ze dan weer wel, lol
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be