![]() |
Peter Dedecker stopt met politiek
Jammer maar helaas....N-VA kamerlid Dedecker ,die bekend raakte door het "opgraven" van het Arco-probleem heeft aangekondigt in 2019 niet meer op te komen.Hij is een (burgerlijk) ingenieur van opleiding en zou weer met technologie en zo willen bezig zijn.Hij wil wel nog voor 2018 helpen campagne voeren indien nodig.
Het is aan de ene kant jammer,want onze politiek zit afgeladen vol met mensen die daarbuiten eigenlijk niks zouden voorstellen ,aan de andere kant is hij een voorbeeld van hoe "politiek" best geen levenscarriere zou mogen zijn..... Ach er zullen daar veel persoonlijke bespiegelingen aan vooraf gegaan zijn,temeer daar hij een van die gasten is die zich over stemmenaantal weinig zorgen zou moeten maken,maar het is wat het is.... Er wordt overigens ook beweerd dat onze "goede vriend" meneer Bracke overweegt niet meer te zullen opkomen....Dat betekent dat N-VA in het Gentse 2 zwaargewichten zal verliezen.......:? |
|
Bracke had beter gestopt in plaats van Dedecker.
|
Voor Bracke gaat niemand een traan laten denk ik. Vertegenwoordigt alles wat mis is met politiek. Dat Dedecker stopt is jammer want het is een steengoed politicus.
|
wil dit zeggen dat de N-VA een gigantische bocht aan het voorbereiden is ivm Arco?
|
Citaat:
|
Eén van de intelligentere politici, maar de uitstraling van een suikerbiet.
|
Citaat:
|
Als ingenieur is leuteren een middel, voor juristen en journalisten het doel.
Die zal zich daar stierloos vervelen waarschijnlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Bart is echt een barbaar, die goede mens zo dwingen! :lol::lol::lol: |
Ik wens Peter een fijne verdere succesvolle loopbaan, en wie weet, ooit een terugkeer. Plots vb., als minister ...
Ik wens Bracke een waardige laatste kiesuitslag als lijstduwer, en dan een fijn pensioen. |
Citaat:
Ook een beetje flauw dat hij zegt dat het de schuld is van de SPa en Groen omdat zij 'affaires' van de NVA aan het licht bregen. |
Citaat:
De "zaak" met Land Invest zal het wel niet zijn gezien de recente ontwikkelingen. |
Citaat:
Citaat:
|
Ik zie Bart De Wever nog verhuizen naar Gent :twisted:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat parlementswedde is een verdrievuldiging van zijn netto inkomen geweest. Ook in de prive moet je al uit een goede stal komen om dat soort weddes achterover te drukken. En gezien zijn beperkte ervaring zal hij ook niet direct CEO/CTO/COO niveau binnenstromen he. |
Citaat:
Politici maken problemen. Ingenieurs lossen ze op. Ik denk dat die daar gek werd. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be