Universalia |
14 december 2017 11:18 |
Jinnih Beels (Samen): “War on drugs heeft gefaald”
Jinnih Beels (Samen): “War on drugs heeft gefaald”
Citaat:
ANTWERPEN - De Antwerpse politica Jinnih Beels meent dat de huidige aanpak van drugscriminelen in Antwerpen niet werkt. “De ‘war on drugs’ heeft gefaald”, zei ze donderdagochtend in ‘De Ochtend’ op Radio 1. Burgemeester Bart De Wever (N-VA) reageerde al. “De war on drugs is geen oorlog tegen gebruikers. Het driesporenbeleid dat Samen naar voor schuift is ook de visie van dit stadsbestuur.”
|
Dan lach je u toch te pletter met dat soort van wreed povere uitspraken van die groenen?
Citaat:
Volgens haar moet er meer aandacht besteed worden aan de druggebruiker zelf, aan preventie en zorg. “We moeten ook kijken naar de druggebruikers zelf: doen we genoeg aan preventie om te voorkomen dat mensen drugs beginnen te gebruiken?.
|
De meeste druggebruikers zijn mensen zonder ruggegraat, zij die het leven niet met open ogen durven te aanschouwen.
Niet te vergeten dat er ook een grote groep bij is die het gewoon stoer, cool, megacool vinden dat druggebruik.
In de meeste gevallen verrijken ze dan nog groepen dealers/verkopers uit andere landen, u weet wel, zij die hier totaal niet moeten zijn en die zeker zelf géén gebruikers zullen zijn in de meeste gevallen dan toch niet.
Zoals ik al eerder wist te schrijven moeten die mochten ze zorg nodig hebben vanachter op de lijst moeten staan met de opmerking: zelf gezocht. :lol:
Laten we de groentjes snel in de schutkring duwen wegens gevaarlijke partij.
Kunnen ze misschien een kaartje leggen met die mensen van het VB.:-D
p.s.
Het moet u al opgevallen zijn maar mijn kort bochtenwerk is 'prima' de laatste dagen. Misschien komt dat omdat ik mijn Ebenezer Scrooge jasje aan heb?
|