![]() |
Prins Lorre verliest 15% dotatie in 2018
1 Bijlage(n)
http://www.knack.be/nieuws/belgie/pr...=2877270665151
De regering gaat dit voorstellen aan de kamer. Lorre zou dus 15% dotatie verliezen, jammer genoeg maar één jaar. Het is te hopen dat dit goedgekeurd geraakt! |
Allez, komaan, straks moet die zijn tanden nog kuisen met Gran Baron in plaats van Dom Perignon, net zoals de gewone burger.
|
'Hij kan niet met geld omgaan'
Het is algemeen geweten dat geld een 'meester' nodig heeft. Regering snoeit in dotatie prins Laurent: 'Sanctie zonder voorgaande en disproportioneel' :cheer: Sommige forumleden waaronder ook ik, schreven al in een draadje, dat als ze zo een bedrag zouden 'trekken' als de prins ze in alle talen zouden zwijgen. Normaal gezien zou die rond de 314.000 euro schommelen ... Als ik dat 'krijg' zo een bedrag horen ze mij niet meer. :lol: |
Citaat:
.. fok : gered door de Lorre .. |
Zeg luitjes! :-D
Ze zoeken nog wat volk voor op de N-VA-lijsten in Gent. Zou deze volksfiguur daar niet perfect op passen? Voor je het weet is hij burgemeester in de Roelandstede....en.......een job! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie bent u. Wat maant u zich aan? ... |
Citaat:
Waarom stuur je hem niet naar aantwaarpe, Overboelare of Herstappe ? |
Citaat:
|
Citaat:
Michel spreekt toch namens de regering en die hebben de meerderheid. Zelfs de groenen en sossen zullen niet tegen durven stemmen omdat ook het volk die straf wil. De enige partij die ik tegen zie stemmen is het VB omdat het nog te weinig is. :lol: |
Citaat:
|
De procedure inzake de schending van de mensenrechten loopt nog. Is het parlement wel in de mogelijkheid om de werkloosheidsvergoeding van de prins van 309.000 euro te verlagen met 15%? Al was het maar voor een periode van één jaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Experts zijn het erover eens dat er mogelijk problemen zitten aan te komen. Als er doorgeduwd wordt. Het feit dat Laurent er een advocaat heeft opgezet laat wel vermoeden dat er doorgeduwd zal worden. Anders zou hij zich alleen maar belachelijk maken. Niet dat dat laatste een extra gegeven is. |
terecht.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be