![]() |
Brussel is een hoer.
Voor die ene keer dat Smet gelijk heeft, zitten ze letterlijk van alle kanten aan zijn vet.
Dat ie maar rap naar Zuid-Amerika trekt voor zijn b&b. titel: Smet excuseert zich na vergelijking Brussel met prostituee http://www.standaard.be/cnt/dmf20171215_03244603 Citaat:
|
Busted ! Pascal Smet is Demper op het forum.
|
De Vlaamse sossen doen blijkbaar enorm graag aan zelfkastijding. Smet, die de laatste Sp.a ministerpost in dit land bezet, is zeer hard zijn best aan het doen om ook dit lucratief postje te verkwanselen. De man blinkt dan ook niet bepaald uit in verstandigheid, en zeggen dat dit heerschap nog minister van onderwijs is geweest...
Citaat:
|
Citaat:
Natuurlijk! Een hoer heeft recht op respect. Mijn vriend worstel al zijn hele leven met dit respect omdat hij een vent is. Hij durft wel zeggen : "Mocht ik een vrouw zijn dan had ik een gat als een paardenmolen. Daar mag iedereen ook opzitten mits betaling. En nu mag hij in het zwart maar 500 euro per maand bijverdienen. Wat ik persoonlijk wel erg vind. Het lijkt wel op racisme; dat verschil tussen man en vrouw. Hij vindt geen vitrine in Brussel om zijn beroep in het wit uit te oefenen. Erg hé! :lol: |
Smet heeft nogthans gelijk
|
@#Stoppen met het bashen van Brussel#MeToo.
|
Citaat:
Méér van d�*t! |
Citaat:
|
Citaat:
In de VS weten ze zelfs al een tijdlang dat er in Europa een failed state bestaat. Belgium! :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: |
De vergelijking van een stad met een hoer is een gekende literaire stijlfiguur. Dat moet waarschijnlijk uit de Griekse of Romeinse tijd dateren.
Deze van Rammstein is ook zoiets. https://www.youtube.com/watch?v=B_rqAZd13Cc ![]() |
Schoof, deze klootzak verdient geen enkele genade, laat aub al je duivels los. Ik ga je er zelfs bij helpen. Hoe iemand als politicus ZO dom, ZO vierkant kan zijn dat hij niet beseft hoe zijn poging om via stoere praat te scoren in zijn eigen bakkes gaat ontploffen is voor mij onbegrijpelijk. Kloothommels van dat gewicht zijn niet geschikt voor politiek, afvoeren aub. Naar Rendac. Of desnoods naar een fucking bed & breakfast in fucking zuid amerika.
Pascal Smet is ongeschikt voor politiek op het niveau waar hij zetelt. |
Citaat:
Dan heb je pipo's zoals die burgemeester van Etterbeek "avec un nom qui sonne très français" De Wolf. Die kerel komt dan aandraven met het nep-argument "que les flamands doivent se taire" want de meeste van die 19 gemeenten hebben meer inwoners dan veel Vlaamse gemeenten. Dat klopt. Maar heeft "Bruxelles" dan soms niet de bedoeling naar buiten te treden als één stad, als "la capitale"? Of zouden we hen dan niet beter vragen om hun stad een andere naam te geven, iets in de aard van "Fédération des dixneuf communes, capitale de la Belgique"? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb er al aan gedacht om een nieuw werkwoord in het leven te roepen: brusselen. Betekenis: iets wat zeer beloftevol is met een enorm potentieel totaal verkwanselen en verkloten door incompetentie, corruptie, fraude en ander misdadig gedrag... |
Citaat:
Het is kenmerkend dat een onbeschoft wijf zoals Onkelinkx haar middenvinger tegen de Vlamingen kan opsteken zonder dat de staatsnationalisten daar aanstoot aan nemen, maar owee als het andersom is. |
Citaat:
Deze man verdient een tweede kans. Om de sossen helemaal kopje onder te doen krijgen. |
Citaat:
|
Citaat:
of neen... ikke krijg een koekje van eigen deeg omwille van de gentsche saga ! :lol: ;-) |
Citaat:
Hoe heeft de enige met een intellectuele achtergrond (:lol::lol::lol:) eigenlijk gereageerd? Niet politiek soms? |
Citaat:
Rellen, plunderingen, samusocial en euro-niet, voetgangerszones en invallende tunnels. Het volgt allemaal nogal snel op elkaar. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be