![]() |
Vlaming koopt Franskiljonse Brusselse club
De tijden veranderen ,de Franskiljonse Belgicisten verliezen hun pluimen .
Als klap op de vuurpijl koopt nu een Vlaamse zakenman het uithangbord van de Brusselse Franskiljons. Het kan verkeren zei Berdero :-) https://www.hln.be/sport/voetbal/bel...echt~a692e041/ "Verrassing van formaat: Marc Coucke koopt Anderlecht " |
Dat zal pijnlijk diep snijden bij de francofone bierslurper.
|
Citaat:
"Sint Guido" gaan heten en Mister Michel zal nog lid moeten worden van de N-VA :-) |
De West-Vlaamse boerendochter laten vallen voor een Brusselse Schone en dat zou een overwinning voor Vlaenderen zijn?
|
Citaat:
De Franstaligen hebben dan enkel Charleroi ,Moeskroen en Standard nog om voor te supporteren . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
T’Ja het geld van de Vlamingen dat willen ze altijd….Vraag is of meneer Coucke er een beetje respect voor terug zal krijgt.
Daar vrees ik heel sterk voor meneer Coucke. Denk dat het word zoals: als je met een Ferrari wil rijden moet je per Km steeds weer veel betalen en niet klagen…. |
Citaat:
Maar het moet pijn doen bij de brusselaars,dat is een feit dat zeker is... Vlaamse boer koopt Fc de bierstekers op....:rofl: |
En ongelukkige sossen :-D
Citaat:
|
Citaat:
Een vriend van mij die daar woont zegt dat hij amper 4-5 thuiswedstrijden volgt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zou er bij die aankoop een addertje onder het gras schuilen?
Is die aankoop wel een verstandige zaak? Ligt het bouwen van dat grote voetbalstadion nu terug open want is dat nu Vlaams? Ik ben al blij dat ik niets van voetbal ken. :lol: |
Ik heb niet veel verstand van voetbal maar 100 miljoen voor Anderlecht lijkt me zéér weinig?
Tenzij Coucke een stuk extra in het zwart offshore heeft gestort. |
Citaat:
|
Citaat:
Waar zit het gros van de supporters van Anderlecht ? https://www.anderlecht-online.be/nl/fanclubs In het Pajottenland. Vlamingen dus. ps: Wist ik ook niet, maar net gehoord op de radio. Bovenstaande link bevestigt dit ook voor een groot stuk. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be