![]() |
Kerstboodschap staatshoofd
Je kan je vragen stellen over de gemaakte of commerciële sfeer van kerstmis, maar kom, je kan er even goed van genieten in familiale sfeer enz.
Toch heb ik liever niet dat mensen mij een "zalige" kerst toewensen. Liever iets religieus-neutraler dan dat zalige heilige. En dat vind ik vooral van de door de belasting betaalde overheid, zoals de staatskop die wij hebben. https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2017/12...tkaart-koning/ |
Citaat:
|
Citaat:
Meer bepaald Regine 'kunstzaken' Clauwaert ![]() vrolijk kerstfeest schoofzak. |
Citaat:
|
Zalige Kerst aan ieder die in bouwvallen, stallen en tenten leeft en erger.
Zalige Kerst aan ieder die alleen is en zonder middelen. Zalige Kerst aan zij die Nieuwjaar niet meer halen. |
Citaat:
|
Tja, ik wil ze mijn Kerstwensen wel eens op TV aanbieden...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Natuurlijk is het mogelijk dat u niks met het christendom te maken wilt hebben, vraag dan aan uw relaties om u "prettig joelfeest" of zoiets te wensen maar laat Kerstmis er helemaal buiten in dat geval. U weet toch waar het woord kerstenen vandaar komt? |
Citaat:
|
Citaat:
In mijn gemengde huwelijk was de Katholieke invloed rampzalig. Nooit meer een religieus gemengd huwelijk! Zeg nooit nooit meer maar ik zei en deed nooit meer. Nooit meer. |
Mijn huwelijk was in eerste instantie ook gemengd. Mijn vrouw heeft nu haar geloof verloren :lol:
|
Ollemoal ne zoaligen Hoegdag gewengst !
|
Citaat:
![]() ![]() |
Citaat:
|
Met alle respect voor Emiel (zaliger) U viert toch ook kerst? ![]() |
Citaat:
|
Tegen de staat, kopper het hoofd, weg met kerst en lang leve de grote boodschap!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be