![]() |
Een cijfer voor je leven.
Welk cijfer zou je voor je leven geven en waarom?
|
Citaat:
Verklaar u nader. Ach, was het dit cijfer misschien 666 of was het 999 dat staat mij wel aan. :twisted: |
Citaat:
Nu, ik dacht zelf een cijfer tussen 0 en 10. Zo geef ik voor mijn atoomtheorie een 10, maar dat niemand mij wil geloven verdient niet meer dan een 3. De rest van mijn leven is toch wel aardig geweest, dus dat wordt dan een 7. 10 + 3 + 7 = 20, gedeeld door 3 = 6,33 = afgerond een 7. |
Citaat:
|
Mag dit ook in een Romeins cijfer worden weergegeven ?
Een hexadecimaal cijfer is anders ook wel goed. |
Citaat:
Ik zóu kunnen zeggen, ik ga altijd voor de 10. Maar dat dat niet altijd lukt hoort er zo hard bij dat dat toch eindigt op 10. |
1.000.000.010 ?
![]() |
Ik heb jarenlang gewoond op huisnummer 15. Om de een of andere reden ben ik wat gehecht geraakt aan dat getal. 15 is ook een mooie leeftijd. Veel dingen voor de eerste keer gedaan. Eerste lief, eerste fuif, eerste brommer, eerste sigaret, eerste reis zonder ouders etc.
Dus ja, 15. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De anderen hebben er blijkbaar moeite mee. Zou het een gebrek aan zelfkennis wezen? |
Citaat:
|
Citaat:
Die ervaringen zijn in feite nog waardevoller. Niet iedereen denkt daar zo over, maar ik sta zo in het leven. Zou ik dat nu als voorbeeld op jou toepassen, dan zou ik stellen: 10 om je leuke theorie te bedenken, 10 om dan uiteindelijk in te zien dat het wellicht niet zo is en om daar niet in te blijven hangen. Zie je, jij geeft je eigen leven een 3 omdat anderen je theorie niet geloven. Geef jezelf dan een 10 om er in te blijven geloven of om je idee volledig te verwerpen. Het gaat om jouw leven hè |
Citaat:
Precies toch ergens ten velde eens iets over gelezen. :? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik heb nog nooit een goede reden gehoord waarom het niet zo zou zijn. Dus hier moet je toch echt met iets beters komen, om te beginnen dat het wel eens waar zou kunnen zijn. Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Minus tien
want iedereen schat me altijd 10 jaar jonger dan ik ben |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be